loading...
بهترین دانلود ها
arman بازدید : 83 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (1)
    دانلود رایگان فیلم  ایرانی “داستان عوضی” با کیفیت خوب

دانلود فیلم داستان عوضی با لینک مستقیم

avazii das دانلود فیلم ایرانی داستان عوضی

.

ژانر : فانتزی
سال تولید : ۱۳۹۲
محصول : ایران
کارگردان: فریدون جیرانی
بازیگران : اکبر عبدی ، علیرضا خمسه ، هدایت هاشمی ، نگار عابدی ، نادر سلیمانی ، داریوش کاردان ، گیتی ساعتچی ، احمد ایراندوست
خلاصه فیلم : در فیلم ایرنی داستان عوضی نویسنده داستان‌های تلخ تصمیم می‌گیرد یک داستان با مزه و خنده‌دار بنویسد که خودش درگیر این داستان می‌شود و…

شما در سایت عضو نیستید و یا وارد نشدید ما زمان زیادی صرف جمع آوری مطالب کردیم، جهت احترام به حق نویسنده از اطلاعات صحیح استفاده کنید .: ثبت نام در سایت رایگان است و رایگان میماند :.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidmoz در تاریخ 1392/11/05 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ...وبلاگ پر مخاطب و جالبی داری ...تمایل دارم با وبسایت شما تبادل لینک کنم ...اگر شما هم مایلین ما را با اسم
دانلود صوت دوبله فارسی فیلم انیمیشن کالکشن فیلمها وبه ادرس
http://omidmoz.rozblog.com
ما را لینک کنید ..و به بنده اطلاع دهید تا شما را هم لینک کنم ...

با تشکر ..مدیر

راستی

اگه میخوای از هر بازدید کننده وبت 80 ریال پول دربیاری
از این لینک ثبت نام کن

http://lipop.ir/ref:287

مثل کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم.
نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت میشی . اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
و بعد از ورود کد را دریافت و در قسمت قالب سايت خودت بذار


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر از جه مطالبی استفاده می کنید؟
    امار گیر حرفه ای
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 2,367
  • بازدید سال : 3,931
  • بازدید کلی : 53,684
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه