loading...
بهترین دانلود ها
arman بازدید : 84 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

Somyeol HD 1 دانلود بازی کم حجم Somyeol HD

Somyeol HD یک بازسازی سه بعدی از نسخه دوبعدی بازی پلتفرمر و معمایی Somyeol است که در آن شما باید برای نجات گونه تقریبا منقرض شده Somyeols تلاش کنید و آنها را در راه رسیدن به خانه هدایت کنید در مواقعی شما باید چندین Somyeol را یکجا هدایت و محافظت کنید.بازی Somyeol را از نظر سبک کلاسیک و پلتفرمر و نوع پرش و دویدن کارکتر بازی میتوان شبیه دو بازی سوپر ماریو یا قارچ خور و سونیک به حساب آورد.
 

    
arman بازدید : 660 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

The Settlers Heritage of Kings 1 دانلود بازی The Settlers Heritage of Kings

The Settlers Heritage of Kings که به صورت غیررسمی به عنوان مهاجران The Settlers Vهم شناخته میشود بازی سبک real-time strategy است که برای ویندوز توسط Blue Byte Software توسعه یافته و یوبی سافت در سال ۲۰۰۵ این بازی را منتشر کرده. این عنوان قسمت پنجم سری Settlers است ، بازی مهاجران: میراث پادشاهان بیان کننده داستان شاهزاده جوان داریو است که کنترل میخواهد کنترل تاج و تخت پدر مرده خود را از Mordred شرور دوباره پس بگیرد.تقسیم پادشاهی به استان های مستقل بعد از مرگ پادشاه وظیفه او را دشوارتر ساخت ، بنابراین باید داریو و دوستان وی سرزمین های خود را به حالت متحد سابق و قبل از تسلط نیرو های Mordred در بیاورند. بازی The Settlers Heritage of Kings در الگوی معمولی که شماره های قبلی سری Settlers از آن استفاده میکردند تغییراتی ایجاد کرده، در حالی که مفهوم اساسی سبک real-time strategy و مدیریت منابع دستمخورده مانده ولی بسیاری از ویژگی های گیم پلی آن تغییر کرده است  نیز اولین بازی مهاجران با گرافیک ۳D است.


arman بازدید : 99 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Deus Ex The Fall 1 دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC | شماره جدید Deus Ex


Deus Ex The Fall شماره جدیدبازی Deus Ex The Fall در سال ۲۰۲۷ اتفاق می افتد – یک دوران طلایی برای علم، تکنولوژی و تقویت انسان، اما در کنار آن زمان تقسیمات اجتماعی بزرگ و توطئه های جهانی. شرکت های قدرتمند کنترل کارها را از دولت مصادره کرده و دستور تامین دارو موردنیاز برای زنده ماندن انسان های تکامل یافته را میدهند. در این هرج و مرج بن ساکسون مامور سابق SAS که تحت تقویت جسمی قرارگرفته برای کشف حقیقت در پشت توطئه داروها از جان گذشته  است. او اکنون مورد خیانت فرمانده نظامی خود قرار گرفته و نه تنها جان خود بلکه جان تمام انسان های augmented یا تکامل یافته را در خطر میبیند …
arman بازدید : 89 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Into-the-Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مواظب باشید ، زیرا در دنیایی که انسان ها مرده اند قدم می گذارید . تنها شما هستید که زنده مانده اید ! اما برای چه مدت ؟ در بازی Into the Dead شما بایستی با استفاده از سلاح های خود مردگان را از بین برده و آرامش را به جهان بازگردانید . اگر می خواهید زنده بمانید باید زامبی ها را از بین ببرید . این تنها کاری است که می توانید برای زنده ماندن انجام دهید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک خیره کننده اچ دی ، وجود سلاح های قدرتمند و گیم پلی جذاب اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

ارتقا سلاح ها


arman بازدید : 233 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
    

sniper elite 1 دانلود بازی Sniper Elite Berlin 1945

Sniper Elite Berlin 1945 بازی شوتر و تاکتیکال سوم شخص با عناصر مخفی کاری ساخت کمپانی Rebellion Developments در سال ۲۰۰۵ است که امسال نیز قرار است نسخه جدید این بازی با عنوان Sniper Elite III منتشر شود ، داستان بازی مربوط به اواخر جنگ جهانی دوم میشود جایی که نیروهای آلمان و روسیه در شهری که بر اثر جنگ به ویرانه ای تبدیل شده رو در روی هم قرار گرفته اند ، شما هدایت بهترین تک تیرانداز OSS را برعهده دارید و به این جبهه فرستاده شده اید تا با تک تیراندازان آلمانی مقابله کنید و هدف نهایی شما بدست آوردن مواد مربوط به برنامه اتمی آلمانی ها است قبل از اینکه به دست روس ها بیافتد. در این بازی وقتی شما از تفنگ دوربین دار خود برای عملیات تک تیراندازی استفاده کنید نمای دوربین اول شخص و در ما بقی حالات از جمله حرکت و استفاده از سلاح های دیگر نمای بازی سوم شخص است. در این بازی علاوه بر تفنگ دوربین دار از دیگر سلاح های جنگ جهانی دوم از جمله سلاح کمری، مسلسل و سلاح های ضد تانک و … در ادامه شما میتوانید تصاویر و لینک دانلود بازی Sniper Elite Berlin 1945 را مشاهده کنید.


arman بازدید : 86 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Dead Hungry Diner 1 دانلود بازی کم حجم مدیریت رستوران Dead Hungry Diner

بازی کم حجم Dead Hungry Diner یک بازی سرگرم کننده و گام سریع با یک رویکرد تازه به مدیریت رستوران است.شما باید به گیب و گبی در مدیریت رستوارنشان کمک کنید همچنین در کشف اسرار روستا Ravenwood. در واقع شما در این بازی بازی از هیولا ها در رستوران خود پذیرایی کنید اما قبل از اینکه آنها بدون پرداخت مبلغ رستوران را ترک کنند باید به آنها رسیدگی کنید.همچنین شما میتوانید از فرانکی برای پایان دادن دعوا بین مشتریان کمک بگیرید. با استفاده از سحر و جادو خدمات کامل  به مشتریان خودبدهید در مدیریت غیر معمول ترین رستوران دیده شده تا کنون!


arman بازدید : 74 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Eets 1 دانلود بازی Eets Munchies | کم حجم | معمایی

| دانلود بازی Eets Munchies |

Eets Munchies یک بازی زیبا در سبک معمایی و فکری برای تمام سنین است که باز سازی از عنوانی با همین اسم توسط Klei Entertainment است که برنده جوایزی در زمینه بازی های کامپیوتری شده بود ،بازی از انیمیشن های زیبا و چشم نوازی ساخته شده و موجودات مضحک و جالب ، شما در این بازی باید به یک موجود دوست داشتی که همیشه گرسنه است کمک کنید تا کیک های قرار داده شده در بازی را بخورد البته شما غیر مستقیم باید معما های بازی را برای بدست آوردن کیک ها حل کنید تا راه های  دسترسی به کیک ها را پیدا کنید . بازی Eets Munchies در ۵ جهان مختلف که هر کدام پازل ها و معماهای چالش برانگیزی را دارند جریان خواهد داشت همچنین شما میتوانید در این بازی معما های خود را طراحی کنید و برای حل کردن به دوستانتان بدهید یا بر عکس در این صورت این بازی هیچ وقت تکراری نمیشود که نکته بسار مثبتی برای یک بازی است.


arman بازدید : 115 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)

dirt 1 دانلود بازی Dirt 1 برای کامپیوتر

بازی Colin McRae Dirt ششمین عنوان از سری بازی های رالی Colin McRae است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، ساخت این بازی را Codemasters انجام داده و از گرافیک ، فیزیک و صداگذاری خوبی در مقایسه بازی نسخه های قبلی این سری برخوردار است . بازی در مد تک نفره از سه قسمت  Career, Championship, Rally World ساخته شده ، بخش کریر بازی از ۱۱ ردیف که هر کدام مسابقات و ویژگی های خود را دارند ساخته شده. در بازی ۱ Dirt تعداد ۴۶ ماشین قرار داده شده که شما میتوانید شخصی سازی های مورد نظر را هم بر روی آنها اعمال کنید ، بازی ۱ Dirt با کسب نمره میانگین ۸٫۵ تا ۹ از اکثر سایت های نقد و بررسی بازی محبوبیت خوبی در بین دوستداران بازی های رالی و ماشینی بدست آورد و انتشار نسخه های بعدی بازی هم تایید کننده این ادعا است در ادامه شما میتوانید لینک دانلود شماره اول بازی Dirt را مشاهده و دریافت کنید .


arman بازدید : 108 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
    

I0Fbs دانلود بازی Cryostasis The Sleep of Reason

Cryostasis بازی اول شخص و در ژانر وحشت می باشد  که از  داستان خیلی خیلی خوبی   بهره    می برد  و محصول کمپانی ۵۰۵ games و ۱c company  می باشد .یک کشتی هسته ای به نام north wind  در  قطب جنوب گیر می کند  و شما که هدایت   Alexander nesterov بر عهده دارید و یک هواشناس در قطب جنوب هستید ماموریت دارید که وارد این کشتی شده  و یک جورای زمان را به عقب برگردونید تا از کشته شدن کاپیتان کشتی و همچنین غرق شدن کشتی جلوگیری کنید الکس ما دارای نیروی می باشد  که می توانه وارد گذشته شده و در گذشته دستکاری کند تا باعث جلوگیری از اتفافات شده و با دست زدن به جسد افراد می تواند موقعیت قبل از مرگ اونا رو بییند و دلیل مرگ اونا رو پیدا کند . میببینید که داستان بازی واقعا بی نظیر و جذاب می باشد  .


arman بازدید : 46 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Riptide GP2 دانلود بازی Riptide GP2   مسابقات جت اسکی برای PC

|دانلود بازی Riptide GP2 – مسابقات جت اسکی برای PC|

Riptide GP2 یک بازی موفق در زمینه مسابقات جت های آبی است که به شما امکان رقابت در مسابقات و آزمایش مهارت هایتان را در محیطی پویا و گرافیکی میدهد شماره یک و این شماره از بازی ابتدا برای سیستم عامل های موبایلی عرضه شد اما هم اکنون نسخه pc آن آماده شده و در دسترس شما قرار گرفته. بازی از چند قسمت مختلف ساخته شده اما بخش کریر (carreer) بازی که مهترین بخش آن است شامل تعداد زیادی آپگرید ، جوایز و شخصی سازی است که بسیار سرگرم کننده و عالی طراحی شده که در بیش از ۶۰ رویداد مختلف در زمینه هایی مانند حرکات نمایشی ، حذف رقیب و پیروز شدن در دور طلایی شما باید در آن با رقابت بپردازید در ضمن ۱۰ نوع جت اسکی مختلف هم در بازی وجود دارد که هر کدام قابلیت های مختلفی دارند و قابل شخصی سازی هم هستند ، یکی دیگر از ویژگی های خوب بازی امکان بازی دونفره با دوستانتان است که به صورت Split Screen یا تقسیم صفحه نمایش به دو نصف امکان پذیر است . در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی قرار دارد.


arman بازدید : 65 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

year walk cover دانلود بازی Year Walk برای کامپیوتر

|دانلود بازی Year Walk برای کامپیوتر|

Year Walk یک بازی معمایی و ماجرایی با سبکی جدید است که توانسته نظر منتقدان و سایت های معتبر نقد و بررسی بازی های کامپیوتری را جلب کند ، بازی Year Walk در ابتدا برای سیستم عامل Ios و در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و نمره بسیار عالی ۹/۱۰ را از دو سایت Eurogamer و Edge دریافت کرد ، نسخه فعلی بازی که برای ویندوز منتشر شده شامل نقشه ها و مکان های جدید ، پازل های جدید و بروز رسانی های گرافیکی میشود. توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب قرار داده شده.

 


arman بازدید : 59 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

South Park The Stick of Truth 1 دانلود بازی نقش آفرینی South Park The Stick of Truth برای PC

|South Park The Stick of Truth|

South Park The Stick of Truth یک بازی نقش آفرینی یا role-playing است که بر پایه انیمیشن تلوزیونی South Park ساخته شده و کمپانی Obsidian Entertainment به همراه South Park Digital Studios ساهت بازی را برعهده داشته و Ubisoft بازی را منتشر کرده البته این بازی قرار بود در سال ۲۰۱۳ انتشار یابد ولی به دلیل تغییر شرکت ناشر قبلی (THQ) کمی تاخیر در انتشار بازی به وجود آمد.در هر صورت بازی South Park The Stick of Truth توانسته نمرات بسیار عالی را از سایت های معتبر و بازدیدکنندگان آن سایت ها بگیرد از جمله نمره ۹ از سایت IGN که به اعتبار این بازی می افزاید … به ادامه مطلب مراجعه کنید

arman بازدید : 53 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (1)

Tower Of Guns 1 دانلود بازی Tower of Guns برای Pc

Tower of Guns یک بازی شوتر اول شخص با یک گیم پلی سریع است که برای جذاب ماندن بازی از تعدادی عناصر تصادفی هم در گیم پلی آن استفاده شده از جمله دشمنان، قدرت ها ، غول های آخر که باعث میشود گیم پلی بازی تکراری نشود و برای مدت طولانی بتوانید بازی را انجام دهید ، از دیگر ویژگی های بازی آیتم های جدید قابل آنلاک و سلاح ها و مراحل جدید است که موجب میشود شما نتوانید از قبل انتظار چیزی را که اتفاق خواهد افتاد داشته باشید در ادامه تصاویر و لینک دانلود بازی Tower Of Guns قرار داده شده.


arman بازدید : 47 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
        

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.


arman بازدید : 86 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

    

Resident Evil 4 Ultimate HD Edition 1 دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition

| دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition |

| لینک دانلود نسخه فشرده به پست اضافه شد |

Resident Evil 4 ultimate HD edition نسخه بازی سازی شده و رسمی بازی Resident Evil 4 است ، تمرکز اصلی این نسخه روی بازسازی تکسچر ها و اجرای بازی روی ۶۰ فریم بر ثانیه است که بر جذابیت های این بازی می افزاید ، و سعی شده تا جای ممکن گرافیک بازی ارتقا داده شود و با مانیتور های عریض امروزی سازگاری کامل را داشته باشد تغییرات نسخه جدید در تصاوری که در ادامه قرار داشده شده قابل مشاهده است.یکی از مشکلات نسخه اولیه بازی کنترل ضعیف و مشکلات موس بود که در این نسخه کاملا بر طرف شده و بازی برای موس و کیبرد بهینه سازی شده است.   بقیه توضیحات در ادامه مطلب

arman بازدید : 71 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

    

Critical Damage 320x240 دانلود بازی کم حجم و شوتر Critical Damage

|دانلود بازی کم حجم و شوتر Critical Damage|

Critical Damage یک بازی کم حجم شوتر است که با توجه به حجم کم از ویژگی های خوب و جالب برخوردار است ؛ یک تهدید بزرگ در کمین  یک ایستگاه فضایی پژوهشی در مدار مشتری است و موجودات ناشناخته و خطرناک یکی پس از دیگری ظاهر میشوند و نیمی از نیرو های شما در این نبرئ از بین رفته اند شما باید با استفاده از امکانات موجود این تهدید را رفع کنید.در بازی Critical Damage دوازده نوع سلاح قدرتمند وجود دارد ، ۱۰ مکان متفاوت از نقط مختلف فضا،بیش از ۹۰ نوع از موجودات بیگانه و ۵ نوع روبات که شما باید آنها را کنترل نمایید.در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی موجود است

arman بازدید : 26 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Screenshots of the Carp fishing simulator for Android tablet, phone.

اگر به بازی های گرافیکی علاقه دارید اگر دوست دارید بازی ماهیگیری را تجربه کنید برای شما یک پیشنهاد جالب داریم این شما و این جدیدترین بازی در سبک بازی های ماهیگیری این بازی در سال 2014 میلادی طراحی و ساخته شده است و با کیفیتی سه بعدی 3 بعدی و بسیار بالا و در سبک بازی های شبیه سازی به شما تقدیم میشود شما میتوانید هم اکنون این بازی را از وبسایت ما با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید و از آن نهایت لذت را ببرید امیدواریم از بازی های ما رضایت داشته باشید.


arman بازدید : 106 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Ghost Rider 1 دانلود بازی Ghost Rider برای psp   شبح موتورسوار

Ghost Rider یک بازی سوم شخص در سبک اکشن و ماجرایی است که بر اساس فیلمی با همین عنوان برای سه کنسول psp , ps2 و gba منتشر شده , داستان بازی حول داستان فیلم جریان دارد و توسط دو نفر از نویسنگان مرول یعنی Garth Ennis and Jimmy Palmiotti نوشته شده است. گیم پلی بازی تلفیقی از  مبارزات و درگیری ها و حرکات موتور سیکلت است. از ویژگی های بازی میتوان به مبارزات سریع و حرکات کمبو در برابر دشمنان متعدد و استفاده از دو سلاح مخصوص Ghost Rider یعنی hellfire chain  و hellfire shotgun اشاره کرد و همچنین حرکات سرشار از آدرنالین با موتور و پرش و استفاده از زنجیر آتشین در مقابله با دشمنان . در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی قرار داده شده

    
arman بازدید : 98 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Helicopter Simulator SearchRescue 1 دانلود بازی شبیه ساز هلی کوپتر امداد Helicopter Simulator Search and Rescue

|دانلود بازی شبیه ساز هلی کوپتر امداد|

Helicopter Simulator Search and Rescue یک بازی شبیه ساز هلی کوپتر و امداد و نجات است ، شنا در این بازی نقش یک خلبان شرایط اضطراری را بر عهده دارید و باید مهارت های خود را در این زمینه بسنجید ، در این بازی ۴۰ ماموریت متفاوت در طول ۴۰۰ کیلومتر مربع از مناطق مختلف با شرایط جوی گوناگون در نظر گرفته شده که شما باید با استفاده از ۸ نوع گوناگون از هلی کوپتر ها که هر کدام ویژگی های خود را دارند این ماموریت ها را به انجام برسانید کارهایی که شما میکنید شامل مواردی مانند مبارزه با آتش سوزی جنگل ها، خرابی های ارتباطی، و انجام ماموریت های خطرناک جستجو و نجات… شما با بسیاری از بلایای طبیعی در طول ماموریت های خود مواجه خواهبد شد.نسخه ۲۰۱۴ بازی شامل یک ویژگی جدید با عنوان Sightseeing Mode که گشت و گذار آزادانه در محیط را به شما میدهد و بهبود موتور بازسازی که منجر به افزایش کیفیت گرافیکی و نور پردازی بازی شده.

arman بازدید : 35 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

    

Shadowrun Dragonfall 1 دانلود بازی Shadowrun Dragonfall

Shadowrun Dragonfall افزونه یا DLC جدید بازی Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب آنها ندارد ، بازی Shadowrun یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است . این نسخه از بازی شامل یک کمپین کامل است که بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی خواهد داشت همچنین شما در این بازی به یک شهر جدید پا میگذارید که از یک محیط گرافیکی زیبا و با کیفیت استفاده میکند در کنار آن شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی Shadowrun Dragonfall هدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها در ماموریت ها از آنها استفاده کنید.چند سلاح جدید هم به بازی اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

arman بازدید : 103 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
    

thief 1 دانلود نسخه کم حجم بازی Thief   شماره جدید بازی دزد برای PC

|دانلود نسخه کم حجم بازی Thief|

| آپدیت و DLC بازی به پست اضافه شد |

بازی Thief که به تازگی منتشر شده چهارمین شماره از سری بازی هایی به همین عنوان است که ۱۰ سال پس از آخرین شماره بازی هم اکنون منتشر شده ، سه شماره قبلی بازی به ترتیب شامل Thief: The Dark Project (1998), Thief II: The Metal Age (2000), Thief: Deadly Shadows (2004) میشوند که قبلا برای دانلود در دسترس کاربران سایت بازی فن قرار گرفته.سری بازی های Thief در سبک Stealth یا مخفی کاری قرار میگیرند ، شماره جدید بازی توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و Square Enix این بازی را منتشر کرده، شماره جدید بازی Thief را میتوان احیا کننده سری کلاسیک بازی به شمار آورد.در ادامه توضیحات بیشتر و تصاویر و لینک بازی قابل مشاهده است …


arman بازدید : 55 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
    

beat blasters iii logo دانلود بازی BeatBlasters III برای PC

BeatBlasters III یک بازی منحصر به فرد در سبک پلتفرمر است که با در هم آمیخت ریتم با یک جهان زیبا و چشم نواز در کنار شخصیت ها و مکان های جالب و شگفت انگیز توانسته گیم پلی جذابی را به وجود بیاورد.شما در بازی BeatBlasters هدایت Joey یا Gina را بر عهده دارید ، دو بچه دوست داشتی با سه قدرت شگفت انگیز که از موسیقی برگرفته شده (قدرت حمله، سپر، و یک جفت کفش موشکی با قابلیت پرواز کردن) باید به توسط آن ساکنان شهر Accapella را از دست شخصیت بد و بی رحم بازی که از موزیک تنفر دارد نجات دهد و ساکنان این شهر را به عدالت و آزادی در گوش دادن به موزیک دلخواه خود برساند.از ویژگی های مثبت این بازی میتوان به حجم کم و گرافیک بسیاز زیبا و پویا محیط اطراف بازی اشاره کرد ، در ادامه لینک دانلود بازی و تصاویر آن موجود است.

    
arman بازدید : 47 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
    

idpw دانلود بازی 2وBroken Sword 5 The Serpents Curse Episode 1

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 1 یک بازی ماجراجویی یا Adventure است و پنجمین عنوان از سری Broken Sword محسوب میشود که توسط Revolution Software که برنده جوایر متعددی در زمینه ساخت بازی است ساخته و منتشر شده،شما هدایت George Stobbart که یک فرد دلیر و بی باک است و یک روزنامه نگار فرانسوی به اسم Nico Collard را بر عهده خواهید داشت و باید به دنبال یک سری نقاشی دزدیده شده بگردید و با یک توطئه مرگبار مقابله کنید، تنها ابزار شما در این راه منطق ،صداقت و شوخ طبعی است.این بازی قرار است در ۲ قسمت منتشر شود.Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 دومین قسمت از شماره فعلی بازی معروف Broken Sword است یک سرقت یک قاتل و آغاز یک داستان حماسی دیگر، در یک ماجراجویی جدید به سبک بازی Broken Sword


arman بازدید : 78 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)


rambo the video game pc دانلود بازی Rambo The Video Game برای PC   رمبو

Rambo The Video Game عنوان بازی شوتر (FPS) جدید است که سازنده آن کمپانی Teyon است و Reef Entertainment وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد ، همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی بر اساس سری فیلم های زیبای Rambo ساخته شده و شما نقش John Rambo را در بازی بر عهده خواهید داشت.صحنه های بازی دقیقا منطبق بر فیلم ها ساخته شده و شما باید سکانس های اکشن و به یاد ماندنی سه شماره از فیلم رمبو (First Blood, Rambo: First Blood Part II, and Rambo III ) را بازسازی کنید.حرکات و کار های شما در بازی تیر اندازی ، انهدام دشمن با مخفی کاری ، تخریب و استفاده از چاقو خواهد بود همچنین بازی عناصر سبک اکشن مانند اشیای قابل انفجار و تیر اندازی در حالت کاور را نیز در خود جای داده.بازی Rambo از ۱۵ مرحله ساخته شده و سلاح های شما در این مراحل همان سلاح های اصلی رمبو در فیلم هستند ، صداگذاری های بازی هم به صورت اوریجینال ضبط و به بازی اضافه شده.

arman بازدید : 87 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

Cognition 1 دانلود بازی Cognition An Erica Reed Thriller   فصل کامل

دانلود بازی Cognition An Erica Reed Thriller – فصل کامل

Cognition: An Erica Reed Thriller یک بازی در سبک اشاره و کلیک ( point-and-click ) ماجراجویی یا adventure و داستان محور است که از عناصر و چالش های معمایی و پازل خوبی هم برخوردار است، این شماره از بازی در ۴ قسمت منتشر شده که در این پست هر چهار قسمت این فصل از بازی (Episode 1: The Hangman, Episode 2: The Wise Monkey, Episode 3: The Oracle and Episode 4: The Cain Killer) برای دانلود آماده شده.شخصیت تحت کنترل شنا در بازی یعنی اریکا رید کارآگاهی استثنایی است،اما خاص بودن همیشه تاوانی هم دارد ، ویژگی منحصر به فرد اریکا توانایی او در دیدن گذشته است که او را به یک کاراگاه ویژه تبدیل کرده اما در عین حال باعث  درد های روانی مشقت باری هم برای او میشود ، گذشته خود او با یک تراژدی شخصی غیر قابل جبرانی خدشه دار شده آیا او میتواند بر مشکلات خود یکی پس از دیگری غلبه کند و گذشته بد خود را فراموش کند؟ یا سایه قاتل برادش همیشه در جلوی چشم او ظاهر خواهد شد.


arman بازدید : 133 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Castlevania Lords of Shadow 2 1 دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای pc

| دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای pc |

Castlevania Lords of Shadow 2 بازی اکشن ، ادونچر ( ماجرایی) کمپانی کونامی که پس از نسخه سال ۲۰۱۰ بازی هم اکنون برای pc منتشر میشود ، این شماره از بازی ۳۵ عنوان از سری قدیمی و پر تعداد بازی Castlevania محسوب میشود، این نسخه از بازی را MercurySteam ساخته که به نظر میرسد آخرین مشارکت این کمپانی در سری بازی های Castlevania باشد.داستان این بازی در دو زمان قرون وسطا و جهان امروزی اتفاق میافتد، شخصیت تحت هدایت شما همانند نسخه قبلی Gabriel Belmont است که الان به عنوان دراکولا شناخته میشود و شما در یک محیط openworld باید این شخصیت را هدایت کنید.دراکولا که قدرت خود را از دست داده و ضعیف شده حالا از برگشت شیطلان مطلع شده و باید قدرت های خود را بازسازی و اصلاح کند و برای شکست دادن شیطان و بدست آوردن آرامش ابدی تمام تلاش خود را انجام دهد، خون تنها چیزی است که دراکولا برای انتقام خود و اجدادش در مبارزه با دشمنان با آن رو به رو خواهد بود در این نبرد آخرین نبرد دراماتیک بین خوبی و بدی


arman بازدید : 62 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG
حجم فایل: ۹٫۰۵ GB

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد، این مجموعه با نسخه های ۱ تا ۳ در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NFS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد با نسخه Rivals باز به موفقیت های گذشته برگردد.این نسخه توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد، به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که ۳ برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.


arman بازدید : 22 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
    

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۰۸/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG
حجم فایل: ۱٫۳۳ GB

Dust پس از ماجراهای مختلف رئیس هیولاها را پیدا می کند و در یک مبارزه نفس گیر او را از بین می برد. اما او قبل از مرگ می گوید که آن ها و هیولاهایی که Dust مشاهده کرده، قبلاً انسان بوده اند و توسط ژنرال گایوس (Gaius) آن ها را به این روز درآورده و او نقشه بزرگتری دارد. همچنین مشخص می شود که Dust کارهای مختلفی را در گذشته انجام داده و اتفاقات زیادی رخ داده که او نقش زیادی در شگل گیری آن ها داشته است. Dust پس از فهمیدن این موضوع باید راهی برای رسیدن به جنرال پیدا کند و هم باید از گذشته اش اطلاعات بیشتری بدست بیاورد. داستان بازی حالت فانتزی و مرموز بسیار جالبی دارد. روند داستان، بسیار هیجان انگیز و جالب است و وجود شخصیت های مختلف و رازهای گوناگون، بازی را جالب کرده اند. بازی با استفاه از موتور XNA ساخته شده است. شاید هرگز فکر این را نمی کردید که چنین بازی ای را با XNA ساخته باشند. محیط بازی بسیار زیبا و رویایی طراحی شده اند و با استفاده از نقاشی های دستی شکل گرفته اند و از تنوع و زیبایی خاصی برخوردار هستند. رنگ بندی های بسیار متنوع، از جمله مواردی است که باعث زیباتر شدن بازی شده است. طراحی دشمنان و شخصیت های بازی با همان شیوه طراحی دستی انجام شده و آن ها نیز بسیار زیبا و جالب به نظر می رسند. شکل بازی همانند انیمیشن های ژاپنی است و حالت هنری خاص آن از قسمت های بسیار موفق این بازی است.


arman بازدید : 26 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی/استراتژیکی
زبان: ENG
حجم فایل: ۲٫۱۲ GB
اطلاعات بازی :
بازی جذاب Confrontation در یک محیط فانتزی و عالمی مختص به همین بازی طراحی و ساخته شده است. عالمی که اسمش را Aarklash گذاشته اند. با رسیدن به دوران Rag'narok چهار گروه بر سر فرمانروایی سرزمین ها و تثبیت اقتدار خود به نبرد می پردازند. گروه کشندگان خونین Orcs که از روح درختان آمده اند ، دسته ی وحشی Wolfen که بدون هیچ رحمی هرکسی را سر راهشان باشند را می درند ، جنگجویان ترسناک Griffon و یا آخرین گروه که از موجودات ترسناکی به نام Scorpion تشکیل شده اند. بازی در سبک استراتژیک بوده و شما را به نبرد در سر سرزمین های بیگانه و سلطه بر آنان وا می دارد. در این بازی بیش از ۳۰ مرحله وجود دارد که در هر کدام از مراحل باید با جادوگران مختلفی بجنگید. از امکانات خوب این بازی می توان به بالا بودن گرافیک، وجود مراحل مختلف، دید مناسب دوربین و تسلط داشتن به تمامی نقاط اشاره نمود.

arman بازدید : 52 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
        

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۰۵/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: سوم شخص
زبان: ENG
حجم فایل: ۱۵٫۱ GB
نقد و بررسی بازی :
در طی ۷ سالی که از عرضه ی بازی WOW می گذرد، این بازی همیشه در صدر پربازیکن ترین بازی های آنلاین قرار داشته است. بلیزارد نیز با به روز رسانی این بازی در هر ۲ یا ۳ سال، تنور روشن این بازی را گرمتر کرده است . ساعت ها می گذرند، بدون آنکه متوجه بشوید. با شخصیت ساخته خود دنیایی را پیش رو دارید که شما را مجذوب خود کرده و خواب و خوراک را از شما گرفته است. دنیای World of WarCraft آنقدر وسیع و پر رمز و راز است که بازیکنان زیادی را معتاد خود کرده است.

arman بازدید : 59 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۱۰/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG
حجم فایل: ۶٫۱۹ GB
نقد و بررسی بازی :
سری فیلم های Star Wars از محبوب ترین سری های تاریخ سینما هستند که پشت آن ذهن خلاق George Lucas نهفته است. بازی ها و انیمیشن های بسیاری هم بر مبنای این سری ساخته شده و شرکت LucasArts در این نسل تصمیم گرفت یک بازی رسمی با قهرمانی جدید بر مبنای این دنیا خلق کند. شماره اول The Force Unleashed بازی بسیار خوبی بود، اما به دلیل بعضی مشکلات نتوانست به یک عنوان عالی تبدیل شود. با این حال فروش نسخه اول بسیار خیره کننده بود و همه چیز آماده عرضه نسخه دوم شد. داستان The Force Unleashed II درست بعد از حوادث نسخه اول اتفاق می افتد. پس از این که Starkiller شخصیت اصلی نسخه اول که یکی از مامورهای ویژه Darth Vader بود، کشته شد، همه فکر می کردند نسخه دوم با شخصیتی دیگر دنبال می شود. ولی با کمال تعجب باز هم ما Starkiller را در دنباله بازی مشاهده کردیم.

arman بازدید : 55 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Sudoku 10'000 Plus copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا به جدول سودوکو علاقه دارید ؟ آیا دوست دارید دوستان خود را به چالش بکشانید ؟ اگر این طور است بدون شک Sudoku 10’000 Plus می تواند شما را شگفت زده نماید !  بیش از هشت جدول سودوکو مختلف در این بازی وجود داشته که باید آن ها را حل کنید . قابل توجه است که برای اجرا تنها کافی است قوانین این بازی را یاد گرفته و سپس با دوستان خود رقابت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سطح های دشواری متعددی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزیئ

پیشرفت های جزئی بازی


arman بازدید : 33 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Vampire-Season

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Vampire Season – Monster Defense یک بازی هیجانی برای سیستم عامل اندروید بوده که شما بایستی برج های دشمن را از بین برده و از خودتان دفاع کنید . از نیروهای خود دفاع کرده و اجازه ندهید دشمنان شما را شکست بدهند . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۳۰ مرحله هیجانی و جذاب بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های متنوع ، گرافیک بسیار عالی ، دفاع از برج ها و کاوش در جنگل و بیابان اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستواردهای جدید

اضافه شدن ۱۰ مرحله جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

                
arman بازدید : 59 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Highborn-Chapter-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا فصل دوم بازی هیجان انگیز Highborn Chapter 2 را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان خود را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیار خوب ، گیم پلی جذاب و وجود قهرمان های متعدد اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که در طول بازی با شخصیت های متنوعی رو به رو خواهید شد .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های متعدد

گرافیک بسیار خوب بازی

گیم پلی جذاب و پویا


arman بازدید : 63 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Dino-Safari-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا به شکار علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید حیوانات بزرگی را شکار کنید ؟ اگر این طور است بدون شک بازی Dino Safari 2 Pro می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . در این بازی شما در نقش یک شکارچی ماهر بوده که وظیفه دارید دایناسورها را شکار کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و این جانوران بزرگ را شکار نمایید . توجه داشته باشید که برای این کار سلاح های متعددی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . آیا فکر می کنید که می توانید دایناسورها را شکار نمایید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی بازی

در دسترس بودن سلاح

وجود ابزارهای گوناگون

شکار حیوانات بزرگ


arman بازدید : 53 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Deal-for-Speed

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Deal for Speed نام یک بازی اتومبیل رانی در سبک running می باشد که می بایست در آن سعی کنید با بهره گیری از مهارت رانندگی خود از دست پلیس هایی که در تعقیب تان هستند بگریزید بی آنکه با ماشین هایی که در طول مسیرتان قرار دارند برخورد نمایید . اگر به سرعت علاقه مندید پیشنهاد می کنیم این بازی را که توسط برنامه نویس های ایرانی طراحی گردیده است از دست ندهید .

ویژگی های کلیدی :
-  گیم پلی جدید و روان
– سه زبان فارسی ، انگلیسی و ترکی
-  امکان ثبت و مشاهده رکوردها هم در دستگاه و هم به صورت آنلاین
– دارای توربو ، تعمیر ، سپر و …


arman بازدید : 33 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Dungeon-Crisis

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Dungeon Crisis وظیفه شما این است تا از قلعه های خود دفاع نموده و دشمنان را نابود کنید . با استفاده از تاکتیک های موجود در بازی مهارت مخالفان را دفع نمایید . با شمشیری که در اختیار دارید نیروی شر را از میان برده و نیروی خیر و نیکی را جایگزین آن کنید . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های شکست ناپذیر اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود سلاح های شکست ناپذیر

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

وجود گرافیک عالی


arman بازدید : 42 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Nebula-Zoo

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا در گذر از موانع مهارت دارید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی هیجانی Nebula Zoo را از دست ندهید . در این بازی وظیفه شما این است تا حیوانات نادر را در کهکشان پیدا نموده و آن ها را به باغ وحش خود بازگردانید . گیم پلی بازی به گونه ای است که شما می بایست فضاپیمای خود را که در حال گردش دور مدار سیارات مختلف است با حفظ کردن فاصله از نیروی جاذبه هر سایه برای جلوگیری از سقوط کردن و نیز موانعی که در طول مسیرتان قرار می گیرد به مقصد برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر ، وجود دستاوردهای مختلف ، اجتناب از برخورد با موانع و بازکردن سیاره های جدید اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود رابط کاربری


arman بازدید : 21 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

1362729_454


نسخه جدید تحت عنوان Despicable Me 1.6.0u  جایگزین شد

نسخه جدید این بازی همینک در اختیار شماست

شاید انیمیشن جذاب  Despicable Me 2 یا من نفرت انگیز را دیده باشید و حالا منتظر نسخه جدید این فیلم باشید. بازی despicable me با الهام از این فیلم توسط شرکت گیم لافت ساخته شده و شما در نقش minion های زرد رنگ بامزه هستید که باید فرار کنید. در طول بازی اتفاقات جالبی می افتد و با کسب موز می توانید شکل خود را عوض کنید و همچنین باید با وکتور و دیگر دشمنان رئیستان بجنگید. در نسخه جدید صحنه هایی از فیلم جدید وجود دارد و همچنین در اندروگت با نسخه پول بی نهایتاین بازی آمده ایم.

تغییرات این نسخه :

 

اضافه شدن ماموریت های جدید

ازمایشگاه گروبر به یک محل عجیب زمستانی تبدیل شده

گرافیک هم بهبود یافته است
arman بازدید : 30 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

1_2020_my_country_400x240

بازی My Country  یکی از بهترین بازی ها در زمینه استراتژیک و شهر سازیست که به شما امکان می دهد در نقش شهردار به گسترش یک شهر مدرن در سال 2020 پرداخته و با ساخت و ساز ساختمان های مختلف مسکونی تجاری و ایجاد مکان های کشاورزی کارخانجات و غیره مدیریت خود را محک بزنید  همچنین با پیشبینی مسایلی مانند اتش سوزی و یا دزدی و زدن مراکزی مانند اتشنشانی و مراکز پلیس امنیت شهروندان را نیز تامین نمایید  100 ها هزار ایتم مختلف در اختیار شماست و با این وجود هرگز احساس خستگی نخواهید کرد- این بازی دارای گرافیک بسیار عالیست که باعث می شود لذت بیشتری از ان برده و مدت ها سرگرم شوید -

 

این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5 نمره بوده و جز بازی های پر طرفدار می باشد


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر از جه مطالبی استفاده می کنید؟
    امار گیر حرفه ای
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 1,866
  • بازدید کلی : 51,619
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه