loading...
بهترین دانلود ها
arman بازدید : 89 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Into-the-Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مواظب باشید ، زیرا در دنیایی که انسان ها مرده اند قدم می گذارید . تنها شما هستید که زنده مانده اید ! اما برای چه مدت ؟ در بازی Into the Dead شما بایستی با استفاده از سلاح های خود مردگان را از بین برده و آرامش را به جهان بازگردانید . اگر می خواهید زنده بمانید باید زامبی ها را از بین ببرید . این تنها کاری است که می توانید برای زنده ماندن انجام دهید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک خیره کننده اچ دی ، وجود سلاح های قدرتمند و گیم پلی جذاب اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

ارتقا سلاح ها


arman بازدید : 47 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
        

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.


arman بازدید : 26 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Screenshots of the Carp fishing simulator for Android tablet, phone.

اگر به بازی های گرافیکی علاقه دارید اگر دوست دارید بازی ماهیگیری را تجربه کنید برای شما یک پیشنهاد جالب داریم این شما و این جدیدترین بازی در سبک بازی های ماهیگیری این بازی در سال 2014 میلادی طراحی و ساخته شده است و با کیفیتی سه بعدی 3 بعدی و بسیار بالا و در سبک بازی های شبیه سازی به شما تقدیم میشود شما میتوانید هم اکنون این بازی را از وبسایت ما با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید و از آن نهایت لذت را ببرید امیدواریم از بازی های ما رضایت داشته باشید.


arman بازدید : 55 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Sudoku 10'000 Plus copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا به جدول سودوکو علاقه دارید ؟ آیا دوست دارید دوستان خود را به چالش بکشانید ؟ اگر این طور است بدون شک Sudoku 10’000 Plus می تواند شما را شگفت زده نماید !  بیش از هشت جدول سودوکو مختلف در این بازی وجود داشته که باید آن ها را حل کنید . قابل توجه است که برای اجرا تنها کافی است قوانین این بازی را یاد گرفته و سپس با دوستان خود رقابت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سطح های دشواری متعددی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزیئ

پیشرفت های جزئی بازی


arman بازدید : 33 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Vampire-Season

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Vampire Season – Monster Defense یک بازی هیجانی برای سیستم عامل اندروید بوده که شما بایستی برج های دشمن را از بین برده و از خودتان دفاع کنید . از نیروهای خود دفاع کرده و اجازه ندهید دشمنان شما را شکست بدهند . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۳۰ مرحله هیجانی و جذاب بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های متنوع ، گرافیک بسیار عالی ، دفاع از برج ها و کاوش در جنگل و بیابان اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستواردهای جدید

اضافه شدن ۱۰ مرحله جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

                
arman بازدید : 59 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Highborn-Chapter-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا فصل دوم بازی هیجان انگیز Highborn Chapter 2 را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان خود را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیار خوب ، گیم پلی جذاب و وجود قهرمان های متعدد اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که در طول بازی با شخصیت های متنوعی رو به رو خواهید شد .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های متعدد

گرافیک بسیار خوب بازی

گیم پلی جذاب و پویا


arman بازدید : 63 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Dino-Safari-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا به شکار علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید حیوانات بزرگی را شکار کنید ؟ اگر این طور است بدون شک بازی Dino Safari 2 Pro می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . در این بازی شما در نقش یک شکارچی ماهر بوده که وظیفه دارید دایناسورها را شکار کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و این جانوران بزرگ را شکار نمایید . توجه داشته باشید که برای این کار سلاح های متعددی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . آیا فکر می کنید که می توانید دایناسورها را شکار نمایید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی بازی

در دسترس بودن سلاح

وجود ابزارهای گوناگون

شکار حیوانات بزرگ


arman بازدید : 53 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Deal-for-Speed

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Deal for Speed نام یک بازی اتومبیل رانی در سبک running می باشد که می بایست در آن سعی کنید با بهره گیری از مهارت رانندگی خود از دست پلیس هایی که در تعقیب تان هستند بگریزید بی آنکه با ماشین هایی که در طول مسیرتان قرار دارند برخورد نمایید . اگر به سرعت علاقه مندید پیشنهاد می کنیم این بازی را که توسط برنامه نویس های ایرانی طراحی گردیده است از دست ندهید .

ویژگی های کلیدی :
-  گیم پلی جدید و روان
– سه زبان فارسی ، انگلیسی و ترکی
-  امکان ثبت و مشاهده رکوردها هم در دستگاه و هم به صورت آنلاین
– دارای توربو ، تعمیر ، سپر و …


arman بازدید : 33 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Dungeon-Crisis

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Dungeon Crisis وظیفه شما این است تا از قلعه های خود دفاع نموده و دشمنان را نابود کنید . با استفاده از تاکتیک های موجود در بازی مهارت مخالفان را دفع نمایید . با شمشیری که در اختیار دارید نیروی شر را از میان برده و نیروی خیر و نیکی را جایگزین آن کنید . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های شکست ناپذیر اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود سلاح های شکست ناپذیر

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

وجود گرافیک عالی


arman بازدید : 42 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Nebula-Zoo

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا در گذر از موانع مهارت دارید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی هیجانی Nebula Zoo را از دست ندهید . در این بازی وظیفه شما این است تا حیوانات نادر را در کهکشان پیدا نموده و آن ها را به باغ وحش خود بازگردانید . گیم پلی بازی به گونه ای است که شما می بایست فضاپیمای خود را که در حال گردش دور مدار سیارات مختلف است با حفظ کردن فاصله از نیروی جاذبه هر سایه برای جلوگیری از سقوط کردن و نیز موانعی که در طول مسیرتان قرار می گیرد به مقصد برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر ، وجود دستاوردهای مختلف ، اجتناب از برخورد با موانع و بازکردن سیاره های جدید اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود رابط کاربری


arman بازدید : 21 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

1362729_454


نسخه جدید تحت عنوان Despicable Me 1.6.0u  جایگزین شد

نسخه جدید این بازی همینک در اختیار شماست

شاید انیمیشن جذاب  Despicable Me 2 یا من نفرت انگیز را دیده باشید و حالا منتظر نسخه جدید این فیلم باشید. بازی despicable me با الهام از این فیلم توسط شرکت گیم لافت ساخته شده و شما در نقش minion های زرد رنگ بامزه هستید که باید فرار کنید. در طول بازی اتفاقات جالبی می افتد و با کسب موز می توانید شکل خود را عوض کنید و همچنین باید با وکتور و دیگر دشمنان رئیستان بجنگید. در نسخه جدید صحنه هایی از فیلم جدید وجود دارد و همچنین در اندروگت با نسخه پول بی نهایتاین بازی آمده ایم.

تغییرات این نسخه :

 

اضافه شدن ماموریت های جدید

ازمایشگاه گروبر به یک محل عجیب زمستانی تبدیل شده

گرافیک هم بهبود یافته است
arman بازدید : 30 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

1_2020_my_country_400x240

بازی My Country  یکی از بهترین بازی ها در زمینه استراتژیک و شهر سازیست که به شما امکان می دهد در نقش شهردار به گسترش یک شهر مدرن در سال 2020 پرداخته و با ساخت و ساز ساختمان های مختلف مسکونی تجاری و ایجاد مکان های کشاورزی کارخانجات و غیره مدیریت خود را محک بزنید  همچنین با پیشبینی مسایلی مانند اتش سوزی و یا دزدی و زدن مراکزی مانند اتشنشانی و مراکز پلیس امنیت شهروندان را نیز تامین نمایید  100 ها هزار ایتم مختلف در اختیار شماست و با این وجود هرگز احساس خستگی نخواهید کرد- این بازی دارای گرافیک بسیار عالیست که باعث می شود لذت بیشتری از ان برده و مدت ها سرگرم شوید -

 

این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5 نمره بوده و جز بازی های پر طرفدار می باشد


arman بازدید : 34 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)


Kingdoms



وارد دنیای پادشاهان شوید ، ارتش خود را بسازید و آنها را آموزش دهید و به دشمنان خود رحم نکنید . در بازی Kingdoms & Lords شما با یک بازی استراتژیک جذاب ساخته کمپانی Gameloft روبرو هستید که به راحتی ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

ویژگی های بازی :

  • شبیه سازی قرون وسطی : گسترش زمین، کشت محصولات کشاورزی و جمع آوری حیوانات برای به دست آوردن پول و غذا.
  • ایجاد اتحاد، نجات دوستان و کمک خواستن از آنها
  • قابلیت بهینه سازی سیستم تولید محصولات و کسب درآمد اضافی.
  • ارتقا ساختمان های دفاعی برای گذر از قفل های مراحل بازی
  • ارتقا سطح نظامی ارتش با استفاده از درآمد های کسب شده
  • و …

arman بازدید : 42 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (1)
    

farmin1_500x400

 

 

شما به عنوان یک کشاورز با داشتن ماشین الان مختلف که هر کدام مخصوص یک کار هستند شروع به کشاورزی خواهید کرد . به وسیله تراکتورهای مخصوص کاشت به کاشتن انواع بذرهای مختلف بپردازید و با کاموا گندم و دیگر محصولات را برداشت کنید! اگر دوست دارید بهترین بازی شبیه ساز کشاورزی را تجربه کنید ما به شما بازی کشاورزی ارگانیک ۱۴ را پیشنهاد می دهیم!! ناگفته نماند که کمپانی بازی سازی Giant تایید کرد که این بازی حتما برای وینفون ۸ و کنسول‌های دستی PS vita و ۳DS در بهار سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد و در همان موقع هم این شرکت سوپرایزی جدید برای سیستم عامل‌های Android و IOS خواهد داشت !

 

بعضی از ویژگی های این بازی  :

 

* کسب درآمد با فروش انواع علف ها یا کاه در کارخانه بیوگاز

* امکان فروش شیر گاو، علوفه و دیگر محصولات به بالاترین قیمت ممکن

* امکان بازی با دوستان به صورت چند نفره با استفاده از اتصال وای فای و بلوتوث

* دارا بودن گرافیک عالی سه بعدی نسبت به حجم بسیار کم خود

* کشت انواع محصولات مختلف و بذرها از جمله ذرت، گندم، کلزا و غیره

* برداشت علف ها و دسته دسته کردن کاه برای تغدیه ی گاو ها

* تغذیه ی انواع دام های مختلف برای تولید موادغذایی مختلف از جمله گاو برای تولبد شیر

 

این بازی با دارا بودن امتیاز 4.3 از 5 جزو پر طرفدار ترین بازی های آندروید به حساب میاد که با ارزش 2.99 دلار به فروش می رسد که همکنون به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد


arman بازدید : 62 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
    

The-grate-Martain-War

در بازی The Great Martian War باری دیگر موجودات فضایی به زمین حمله کرده و سعی در نابودی کل موجودات زمین و انسان ها را دارند شما در نقش فردی به اسم Lafonde وارد بازی شده و می بایست برای حفظ بقا خود تا می توانید بدوید – بازی به صورت فرار می باشد و می بایست بدون برخورد به موانع مختلف به جلو حرکت کنید و سعی کنید مسافت بیشتری را طی نمایید این بازی به صورت 3 بعدی طراحی شده و دارای گرافیک خوبیست


arman بازدید : 35 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

Monster-Dash-hill-racer

در بازی Monster Dash Hill Racer شما در میان هیولاها گرفتار شده اید و پای در جاده مرگ گذاشته اید باید تا می توانید با سرعت برانید و هیولا ها را نیز نابود کنید تا به این صورت بتوانید زنده بمانید در این بازی ماشین های قدرتمند مختلفی در اختیار شما قرار دارد که می توانید با گذشتن از مرحله و جمع اوری پول انها را ارتقا دهید تا به این صورت در مسیر هیولا های بیشتری را کشته و امتیاز بیشتری به دست اورید – بازی دارای گرافیک خوبیست و می توانید هیجان را به گوشی ها یا تبلت های شما هدیه نماید


arman بازدید : 30 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
    

 truck-simulator_450x220


اگر از ان دسته افرادی هستید که به بازی های رانندگی با ماشین های سنگین علاقه مند هستید ما به شما بازی  Truck Simulator2014 را پیشنهاد می کنیم – در این بازی شما با رانندگی انواع ماشین های سنگین باید ماموریت های پیش روی خود را یکی پس از دیگری به نحو احسنت به اتمام برسانید و به جمع اوری امتیاز و سکه بپردازید -  انواع کامیون ها و مسیر های بسیار زیبا در انتظار شما خواهد بود بازی دارای گرافیک و گستردگی بسیار خوبیست و مدت ها شما را سرگرم خواهد کرد – در ایتدای بازی انواع کارکتر در اختیار شماست تا بتوانید با انتخاب یکی از انها وارد بازی شده و از ان لذت ببرید ماموریت ها نیز شامل مواردی همچون حمل چوب ها و غیره می باشد

 


arman بازدید : 29 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

wrvh32qt


تغییرات این نسخه :

9 تفنگ جدید اضافه شده

رویداد جدیدی به نام Alpine اضافه شده


در بازی Deer Hunter شما یک شکار واقعی را تجربه می کنید. شما میتوانید در بازی شکار گوزن با محیطی بسیار شبیه سازی شده با واقعیت از شکار کردن حیوانات با گوشی و تبلت های اندرویدی خود به اوج لذت خود برسید. در این بازی تمام امکانات را در شکار واقعی در اختیار دارید مانند نوع های مختلفی از اسلحه ها، چکمه، جلیقه و … . حال شما می توانید به شکار کردن حیوانات مشغول شوید و برای دیدن حیوانات از دور نیز می توان از دوربین حرفه ای X-rayاستفاده کنید.

برخی از ویژگی های بازی رایگان Deer Hunter 2014 اندروید :

  •  بودن بیش از ۱۰۰ نوع گونه جانوری از جمله خرس، گرگ و یوزپلنگ برای شکار توسط بازیکن
  •  در دسترس بودن سلاح هایی بسیار قدرتمند با امکان ارتقا با پیش بردن هر مرحله
  •  دارا بودن  سیستم X-ray جدید برای هدف گیری در هنگام شب
  •  استفاده از تغییر استراتژی برای قرار گرفتن در یک موقعیت مناسب
  •  امکان شخصی سازی و ارتقای شخصیت و کارکتر بازی توسط بازیکن
  •  دارا بودن گرافیک فوق العاده و خیره کننده نسبت یه حجم بسیار کم خود
    
arman بازدید : 65 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

RedlineRush

نسخه جدید تحت عنوان Redline Rush 1.3.2 جایگزین شد

تغییرات این نسخه :

باگ های بازی از نظر گرافیکی بر طرف شده

هیجان واقعی یک بازی رانندگی را در Redline Rush تجربه کنید ، در این بازی زیبا و تقریباً کم حجم شما باید تمام قدرت خود را بکار ببرید تا بتوانید مراحل جذاب بازی را پشت سربگذارید ، و البته از پول بی نهایت این بازی هم لذت خواهید برد.


arman بازدید : 62 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 teaser-clash-of-clans-2_362x250

بازی  Clash of Clans در سبک بازی های استراتژیک وارد عرصه اندروید شده و در ان شما در نقش یک فرمانده می بایست برای خود دهکده ای به پا کنید و ان را گسترش دهید و با تشکیل ارتشی قوی به قبایل دیگر هوجوم برده و در راستای ایجاد کشوری یک پارچه تحت فرماندهی شما انها را تصرف نمایید – این بازی جزو پر طرفدار ترین بازی های استراتژیک است که نمره بسیار خوبی هم از طرف کاربران دریافت نموده -  در این بازی می بایست به صورت انلاین با کاربران سرتاسر دنیا به نبرد بپردازید و چیزی شبه به تراوین انلاین خودمان است که باید مواظب باشید به ان معتاد نشوید انواع سلاح های دفاعی مانند برجک ها تله ها دیواره ها و غیره در اختیار شما و با جمع اوری قنایم قادر خواهید بود ایتم های جدیدی خریداری کنید

 

این بازی دارای امتیاز 4.8 از 5 نمره می باشد
arman بازدید : 37 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)

rogue_400x222

بازی Rogue: Beyond The Shadows که در سبک اکشن عرضه گشته داستان مردی را روایت می کند که به طور مرموزی از خواب بر می خیزد و خود را در جنگل میابد به سختی خود را به زادگاهش می رساند اما متوجه می شود هیچ یک از افراد ان شهر ان را نمی شناسند در صورتی که وی یکی از سرشناسان انجا بوده است و در اینجا بازی پر رمزو راز ما اغاز می شود شما به دنیای مردگان و اجنه خواهید رفت و با پشت سر گذاشتن ماموریت های مختلف پرده از این معما بر خواهید داشت – سلاح های سرد نیز در اختیار شما هستند تا دشمنان را نابود سازید همچنین امکان بهره گیری از سحر و جادو را نیز خواهید داشت این بازی با گرافیک اچ دی و کیفیت بسیار خوب عرضه شده است

امتیاز بازی 4.2 از 5 نمره می باشد
arman بازدید : 53 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

2_machinarium


تغییرات این نسخه :

اضافه شدن چند ایتم جدید و رفع بعضی از موارد گرافیکی بازی

اگر به دنبال یک بازی معمایی فکری مناسب هستید و از گوشی با صفحه بزرگ یا تبلت استفاده می کنید به هیچ وجه Machinarium را از دست ندهید. این بازی حکایت یک روبات کوچک است که باید به او برای رسیدن به اهدافش کمک کنید. این بازی امتیازات و جوایز زیادی از منتقدین دریافت کرده است و حسابی شما را درگیر خواهد کرد!


arman بازدید : 33 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

1_defense_zone_2_400x240

نسخه جدید تحت عنوان Defense zone 2 HD 1.2.5  جایگزین شد

نسخه شماره 1 بازی Defense zone   را امروز براتون قرار داده بودیم این هم شماره 2 بازی که به مانند نسخه شماره 1 ان بسیار زیباس این بازی در سبک دیفنسر یا همان بازی دفاعی ارایه شده است – بازی از نظر گرافیکی و گیم پلیر بسیار زیبایست و مسلما شما را مدت زیادی معتاد خود خواهد کرد – در این نسخه نیز به مانند نسخه قبل می بایست با در دست داشتن انواع برجک های موجود در بازی و نشاندن انها در طول مسیر هر قسمت از رسیدن یگان های دشمن به اخر مسیر جلوگیری کنید و انها را نابود سازید که البته این کار به هیچ عنوان اسان نخواهد بود و واقعا سخت تر از ان چیزیست که تصور می کنید – از ویژه گی های این بازی می توان به امکان خرید انواع سلاح ها و همچنین امکان زوم کردن بر روی هدف ها اشاره کرد که در کنار گرافیک فوق العاده ان شما را مجذوب می کند


arman بازدید : 37 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

chaos3_500x281


تغییرات این نسخه :

افزوده شدن شیطان جدید و بهبود گرافیکی و رفع باگ های بازی


بازی  Order & Chaos Online به صورت انلاین بوده و یکی از شاهکار های دیگر کمپانی معروف گیم لافت است که در سبک اکشن و استراتژیک ارایه گشته و هزاران طرفدار را به خود جلب کرده است – در این بازی بسیار زیبا شما می توانید دوست و دشمن خود را انتخاب کنید و یا با گروهی خاص متحد شوید تا قوی تر باشید – بازی بسیار جالبیست و شما برای ارتقا کارکتر خود باید کار هایی را که خواسته شده انجام دهید گستردگی بازی به قدریست که بیش از 500 مامورت مختلف وجود دارد  از دیگر امکانات جالب بازی سفارشی سازی کارکتر است که می توانید به دلخواه خود ان را بسازید  – در بازی دو نوع نبر مختلف وجود دارد که باید از بین انها یکی را انتخاب نمایید – همچنین امکان ارتباط چتی با دیگر کارکتر ها نیز از جذابیت های دیگر این بازیست  – از نظر گرافیکی و صدا گذاری بسیار عالی کار شده به طوری که مکان هایی مانند جنگل های ترسناک صحرا و غیره بسیار تاثیر گذار می باشد

توصیه می کنیم اگر به بازی های آنلاین علاقه مند هستید این بازی را از دست ندهید

 

بازی دارای امتیاز 4.3 از 5 نمره بوده و جزو بازی های پیشنهادی سایت می باشد


arman بازدید : 61 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Pool Break Pro 3D Pool Snooker

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر طرفدار بازی بیلیارد هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Pool Break Pro 3D Pool Snooker را از دست ندهید . این بازی با سبک های متنوعی نظیر Pool, Snooker و Carrom  ارائه شده است . توجه داشته باشید که این بازی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر بازی با کامپیوتر این امکان را خواهید داشت تا آن را به صورت آنلاین بازی نموده و با دوستان خود رقابت کنید . لازم به ذکر است که این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده است . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیار خوب ، رابط کاربری شیک و گیم پلی پویا و جذاب اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

ارائه با رابط کاربری جدید

بهبود عملکرد بازی

 


arman بازدید : 28 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Ghost-Toaster\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Ghost Toasters – Regular Show را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی با استفاده از بهترین و جدیدترین سلاح های تولید شده ارواح قاتل را از بین ببرید و پارک را از چنگال آنان بیرون آورید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۵ شخصیت متفاوت در این بازی وجود داشته که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵۰ مرحله هیجانی و نفسگیر می باشد .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۱۵ شخصیت متفاوت

بیش از ۵۰ مرحله نفسگیر

وجود دستاوردهای مختلف

گرافیک بسیار خوب بازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۱۰ مرحله جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید


arman بازدید : 77 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 \"Supercar-Shooter\"

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقاتی علاقه مند هستید بدون شک Supercar Shooter : Death Race می تواند شما را شگفت زده کند . با سرعتی بیش از ۴۸۰  کیلومتر حرکت نموده و از رقیبان خود پیشی بگیرید . توجه داشته باشید که این بازی تنها یک بازی مسابقه ای نیست ، بلکه ماشین شما کاملا مسلح بوده و شما بایستی با استفاده از سلاح های موجود  ماشین ها را از منفجر نموده و آن ها را از رده مسابقات خارج کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود موشک های دستی ، اسحله های مرگبار ، گرافیک بسیار خوب ، افزایش نیترو و منفجر کردن ماشین های دیگر اشاره داشت .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

نیازمند به حداقل ۵۱۲ MB RAM

احتیاج به CPU حداقل ۱ GHz

سیستم عامل اندروید ۴

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود سلاح های جدید

اضافه شدن نقشه

بهبود عملکرد بازی


arman بازدید : 66 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"NIGHTFALL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

قبل از اینکه خیلی دیر بشود جلوی خانواده evil  بایستید و قبل از اینکه آن ها خشم خود را به دوستان شما نشان دهند کار آن ها را یک سره کنید . تمامی این ها در بازی NIGHTFALL BLACK HEAT وجود دارند . وظیفه شما در این بازی این است تا با حل پازل های هیجانی مراحل را به اتمام برسانید . توجه داشته باشید که وجود شخصیت های جذاب و فانتزی ، رنگ های خیره کننده ، پازل های جذاب و گیم پلی چالش انگیز از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و گیم پلی آن فوق العاده چالش انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بی نظیر

گیم پلی کاملا پویا و چالش انگیز

وجود رنگ های خیره کننده

حل پازل های فریبنده

ارائه با گرافیک اچ دی


arman بازدید : 86 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

    \"http://www.uploadax.com/images/63917210416670242559.bmp\"    




پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در بازی Morphopolis  پازل های متعددی وجود داشته که شما بایستی در طول مراحل آن ها را حل نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۲۱۶ اشیا پنهان ، ۱۶ صحنه بسیار زیبا و ۱۰ پازل مختلف اشاره داشت . توجه داشته باشید که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت ارائه شده و هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد . لازم به ذکر است که این بازی توانسته است در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه استعدادهای درخشان از طرف انجمن تصویرگران شود .

ویژگی های اصلی:

وجود ۲۱۶ شی پنهان در بازی

وجود ۱۰ پازل در بازی

گرافیک بسیار خوب

arman بازدید : 83 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Gene-Effect\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سیستم عامل اندروید روز به روز در حال گسترش بوده و روزانه بازی های جدیدی را روانه بازار می کند . در این پست قصد داریم یکی از بازی های تولید شده برای دیوایس های اندرویدی با نام Gene Effect را به شما عزیزان معرفی نماییم . با کاوش در فضا ، معادن باستانی قدیمی را کشف نموده و در مورد آن ها تحقیق کنید . هنوز یک راز وجود دارد که زندگی انسان را تهدید می کند . شما بایستی این راز را کشف نموده و ماموریت خود را به بهترین صورت ممکن به پایان برسانید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا کشتی مورد نظر خود را ارتقا دهید . جلوه های موسیقی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سه سطح دشواری مختلفی ارائه شده است که می توانید مطابق با توانایی خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقا و سفارشی سازی کشتی ها

گیم پلی کاملا متفاوت و هیجان انگیز

جلوه های موسیقی کاملا حرفه ای

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

محیط تعاملی با تله های خطرناک

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

پشتیبانی کامل از Moga HID

رفع برخی اشکالات جزئی

    
arman بازدید : 42 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)


\"http://upload.tehran98.com/upme/uploads/0b8a787fa46d76fc2.bmp\"





پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Atomic Fusion وظیفه شما این است تا عناصر شناخته شده جدول مندلیف را کامل نمایید . مطمئن باشید که یک ماده مرموز در بازی وجود دارد که دانشمندان هنوز موفق به کشف آن نشده اند . با سایر فیزیکدانان در سراسر جهان رقابت نموده و ببینید آیا می توانید عنصر کشف نشده را پیدا کنید یا خیر ؟ تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و عنصر ناشناخته را پیدا کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گیم پلی هیجانی و گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجان انگیز و جذاب

پیدا کردن عنصر ناشناخته

بسیار زیبا و هیجانی

arman بازدید : 122 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Blobby-Volley-2-\" 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی Blobby Volley 2  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی بسیار شبیه به بازی والیبال بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . توجه داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود و به صورت آنلاین انجام دهید . برای انجام بازی طرفین بازی باید در دو طرف طور قرار گرفته و سپس هنگام رسیدن توپ آن را به سمت حریف پرتاب نمایند . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با درجه های دشواری مختلفی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی به صورت آنلاین

گیم پلی هیجان انگیز

والیبال خنده دار

 


arman بازدید : 81 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)
    

\"Score\"

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

تجربه هیجان انگیزی از فوتبال را با بازی Score! World Goals در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ! برای این کار تنها کافی است تیم مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز کنید . وجود انیمیشن های جذاب و فانتزی ، به روز رسانی هفتگی ، موسیقی متن هیجان انگیز و وجود هوش مصنوعی قدرتمند از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . دقت داشته باشید که قبل از برگذاری مسابقات قادر خواهید بود تا حالت تمرین را انتخاب نموده و فوتبال خود را تقویت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده و البته گیم پلی متفاوت آن که می بایست ضربات ایستگاهی را با کشیدن مسیر حرکت توسط انگشت تان مشخص نمایید شما را به خود معتاد خواهد نمود .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

arman بازدید : 37 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 \"Toy-Defense-3-Fantasy\"

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Toy Defense 3: Fantasy یک بازی دفاعی است که شما را به دنیایی جادویی خواهد برد ؛ جایی که کمانداران و رزمندگان بی باک به نبرد با دشمنان فریبکار پرداخته و سعی در نابودی آنها دارند .
بیش از ۱۵ میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا اکنون در حال انجام این بازی جذاب هستند و شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که سومین نسخه ارایه شده از این گیم جذاب را تجربه می کنند . داستان بازی مربوط به قرن ۱۰ میلادی است و شما می بایست همانند ریچارد شیردل به فرماندهی قلمرو تحت کنترل خود پرداخته و با ساختن نیروهایی قدرتمند و البته بهره گیری از جادوهای متفاوت از قلعه خود در برابر هیولاها و مهاجمین مختلف محافظت نمایید .


arman بازدید : 30 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)
    


پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

Deus Ex: The Fall یکی از
بهترین و برترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل آی او اس بوده که
اکنون نسخه اندرویدی آن منتشر شد . در این بازی شما بایستی دشمنان خود را
تا آخرین نفر نابود کنید . در سال ۲۰۲۷ انسان ها به اکتشافات عظیمی دست
یافته اند . اکنون تمام قدرت در دست سربازان بوده و تکنولوژی آن قدر
پیشرفته کرده که سربازهای انسان و نیمه انسان به جان هم افتاده اند . لازم
به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده و مطمئنا شما را
شگفت زده خواهد کرد . از قابلبیت های اصلی این بازی می توان به وجود محیط
های خیره کننده سه بعدی ، وجود کنترل های خیره کننده و گیم پلی هیجانی
اشاره داشت . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این
بازی گرافیکی را از دست ندهید .
ویژگی های اصلی:
گرافیک بسیار عالی و جذاب
وجود محیط های خیره کننده
مبارزه برای بقا و زنده ماندن
گیم پلی هیجان انگیز

arman بازدید : 52 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)
    

 Zombie-Commando

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Zombie Commando 2014 شما در نقش یک تکاور آمریکایی بوده که بایستی تک تک زامبی ها را نابود کنید . کشور آمریکا مورد هجوم زامبی ها قرار گرفته و شما به هیچ عنوان نباید این اجازه را بدهید تا آن ها آمریکا را تحت سلطه خود درآورند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود رقابت کرده و این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید . ماموریت های خود را به اتمام رسانده و دشمنان خود را از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

رقابت با دوستان و انجام بازی به صورت آنلاین

حفاظت از کشور آمریکا در برابر دشمنان

نابود کردن تمامی دشمنان

 


arman بازدید : 46 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/b4ece9513d3d3fe43.bmp

    

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در  بازی G.R.B شما بایستی دشمنان خود را از بین برده و برای خود ربات های اختصاصی بسازید . توجه داشته باشید که بیش از ۶ نقشه در این بازی وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . ربات های خود را ساخته و آن ها را تقویت کنید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

ساخت ربات های اختصاصی

نابود کردن تمامی دشمنان

وجود ۶ نقشه در بازی

قابلیت تقویت ربات ها

گیم پلی هیجان انگیز

arman بازدید : 57 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)



http://upload.tehran98.com/upme/uploads/b4ecf4f28616ab8a1.bmp

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی Escape The Titanic در سراسر جهان بیش از ۳ میلیون طرفدار دارد . آیا شما مهارت کافی برای نجات کشتی تایتانیک دارید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . در طول بازی با پازل های متنوعی رو به رو خواهید شد که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . بیش از ۵۰ پازل را به صورت هوشمندانه حل نموده و اشیای پنهان را پیدا کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و خودتان و کشتی را از غرق شدن نجات دهید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکلات فورس کلوز

بهبود عملکرد بازی

arman بازدید : 60 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

http://www.uploadax.com/images/85163405276119921961.bmp

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر طرفدار بازی های موتور سواری هستید بدون شک Fast Bike Racing می تواند شما را شگفت زده کند . تنها کافی است کلاه مخصوص خود را بر روی سر قرار داده و سپس رانندگی را آغاز کنید . مسابقه را آغاز نموده و از رقیبان خود جلو بزنید . در طول مسیر موانع متعددی وجود داشته که بایستی از تمامی آن ها عبور کنید . توجه داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

ارتقا جلوه های صوتی

وجود موتورهای جدید

arman بازدید : 83 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/fcf9ecdc029696a84.bmp






پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به بازی های هیجان انگیز علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Bentley’s Hackpack را از دست ندهید . مجرمان را دستگیر نموده و آن ها را مجازات کنید . در این بازی شما بایستی با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید دشمنان خود را تا آخرین نفر از بین ببرید . این بازی شامل ۶۰ مرحله بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری اقلام و نابود کردن دشمنان

وجود ۶۰ مرحله هیجانی

ارائه با گرافیک اچ دی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر از جه مطالبی استفاده می کنید؟
    امار گیر حرفه ای
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 1,859
  • بازدید کلی : 51,612
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه