loading...
بهترین دانلود ها
arman بازدید : 76 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود قسمت دوم ۲ کلاه قرمزی ۹۳ با کیفیت کیفیت عالی 

قسمت دوم فیلم کلاه قرمزی با لینک رایگان

قسمت اول کلاه قرمزی دانلود قسمت دوم 2 کلاه قرمزی ۹۳

قرمزی نام شخصیت عروسکی مجموعه تلویزیونی به نام صندوق پست و سه فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه بود. این شخصیت عروسکی، بیشتر در سالهای دهه ۷۰ محبوب بود . این شخصیت از سال ۱۳۸۸ توانست با همراهی چند عروسک دیگر در قالب جُنگ نوروزی به تلویزیون راه یابد و در آن سال پرمخاطبترین برنامه نوروزی لقب گیرد. ویژه‌برنامه‌های نوروزی کلاه قرمزی تا امروز ادامه یافته است.


arman بازدید : 64 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود قسمت اول ۱ کلاه قرمزی ۹۳ با کیفیت کیفیت عالی 

پیشنهاد بهترین دانلود ها حتما دانلود کنید

قسمت اول کلاه قرمزی دانلود قسمت اول ۱ کلاه قرمزی ۹۳

قرمزی نام شخصیت عروسکی مجموعه تلویزیونی به نام صندوق پست و سه فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه بود. این شخصیت عروسکی، بیشتر در سالهای دهه ۷۰ محبوب بود . این شخصیت از سال ۱۳۸۸ توانست با همراهی چند عروسک دیگر در قالب جُنگ نوروزی به تلویزیون راه یابد و در آن سال پرمخاطبترین برنامه نوروزی لقب گیرد. ویژه‌برنامه‌های نوروزی کلاه قرمزی تا امروز ادامه یافته است.

.


arman بازدید : 85 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

Somyeol HD 1 دانلود بازی کم حجم Somyeol HD

Somyeol HD یک بازسازی سه بعدی از نسخه دوبعدی بازی پلتفرمر و معمایی Somyeol است که در آن شما باید برای نجات گونه تقریبا منقرض شده Somyeols تلاش کنید و آنها را در راه رسیدن به خانه هدایت کنید در مواقعی شما باید چندین Somyeol را یکجا هدایت و محافظت کنید.بازی Somyeol را از نظر سبک کلاسیک و پلتفرمر و نوع پرش و دویدن کارکتر بازی میتوان شبیه دو بازی سوپر ماریو یا قارچ خور و سونیک به حساب آورد.
 

    
arman بازدید : 67 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)
فرا رسیدن سال 1393 را به همه کاربران سایت بهترین دانلود ها تبریک می گوییم
arman بازدید : 661 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

The Settlers Heritage of Kings 1 دانلود بازی The Settlers Heritage of Kings

The Settlers Heritage of Kings که به صورت غیررسمی به عنوان مهاجران The Settlers Vهم شناخته میشود بازی سبک real-time strategy است که برای ویندوز توسط Blue Byte Software توسعه یافته و یوبی سافت در سال ۲۰۰۵ این بازی را منتشر کرده. این عنوان قسمت پنجم سری Settlers است ، بازی مهاجران: میراث پادشاهان بیان کننده داستان شاهزاده جوان داریو است که کنترل میخواهد کنترل تاج و تخت پدر مرده خود را از Mordred شرور دوباره پس بگیرد.تقسیم پادشاهی به استان های مستقل بعد از مرگ پادشاه وظیفه او را دشوارتر ساخت ، بنابراین باید داریو و دوستان وی سرزمین های خود را به حالت متحد سابق و قبل از تسلط نیرو های Mordred در بیاورند. بازی The Settlers Heritage of Kings در الگوی معمولی که شماره های قبلی سری Settlers از آن استفاده میکردند تغییراتی ایجاد کرده، در حالی که مفهوم اساسی سبک real-time strategy و مدیریت منابع دستمخورده مانده ولی بسیاری از ویژگی های گیم پلی آن تغییر کرده است  نیز اولین بازی مهاجران با گرافیک ۳D است.


arman بازدید : 101 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Deus Ex The Fall 1 دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC | شماره جدید Deus Ex


Deus Ex The Fall شماره جدیدبازی Deus Ex The Fall در سال ۲۰۲۷ اتفاق می افتد – یک دوران طلایی برای علم، تکنولوژی و تقویت انسان، اما در کنار آن زمان تقسیمات اجتماعی بزرگ و توطئه های جهانی. شرکت های قدرتمند کنترل کارها را از دولت مصادره کرده و دستور تامین دارو موردنیاز برای زنده ماندن انسان های تکامل یافته را میدهند. در این هرج و مرج بن ساکسون مامور سابق SAS که تحت تقویت جسمی قرارگرفته برای کشف حقیقت در پشت توطئه داروها از جان گذشته  است. او اکنون مورد خیانت فرمانده نظامی خود قرار گرفته و نه تنها جان خود بلکه جان تمام انسان های augmented یا تکامل یافته را در خطر میبیند …
arman بازدید : 96 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

عید نوروز در راه است و خیلی از شما بینندگان سایت بهترین دانلود ها ممکن است قصد مسافرت با خودروی خود را در عید نوروز داشته باشید.

ما خوشحال میشویم وقتی شما به سلامت از سفر برگردید.

اشتباهاتی در رانندگی :

اگر فکر میکنید خودروی گران قیمت شما در برابر تمامی تصادفات شما را سالم نگه خواهد داشت در اشتباه بزرگی هستید.

اگر فکر میکنید فقط رانندگی شما مهم است در اشتباه بزرگی هستید زیرا ممکن است رانندگان اطراف شما حرفه نباشند .

اگر به خودروی خود خیلی مطمئن هستید در اشتباه بزرگی هستید .

اگر فکر میکنید شما هیچ وقت پشت فرمان خوابتان نخواهد رفت در اشتباه بزرگی هستید .

اگر فکر میکنید با سرعت رفتن زود تر خواهید رسید باز هم در اشتباه هستید!

با رعایت قانون مسافرت خود را شیرین کنید.

عید نوروز که می رسد، در کنار تمام شادی ها و شادکامی ها ، "فصل خون" نیز در جاده ها رقم می خورد. طبق آمار بیش از 6 درصد کل تصادفات رانندگی در سال ، فقط در ایام نوروز رخ می دهد.

خیلی از کسانی که در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده اند و اینک در آستانه نوروز 93 در گورستان آرمیده و به قول پروین اعتصامی "سائل فاتحه و یاسین" اند ، وقتی خبرهای مربوط به تصادفات را می خواندند یا تصاویرش را می دیدند، هرگز گمان نمی کردند که روزی خودشان در سانحه رانندگی وحشتناکی کشته شوند و تبدیل به یکی از اعداد در آمارهای تصادفات شوند.

دیدن عکس های حوادث رانندگی که رنج و مرگ مردمان را به تصویر می کشد ، به ویژه در ایام منتهی به جشن نوروز ، هرگز خوشایند نیست. اما اگر تلنگری باشد بر فرد فرد ما که بیشتر احتیاط کنیم و باعث شود که دچار سانحه نشویم ، کشته نشویم و نکشیم ، حتماً مفید است.

مواظب باشید امسال در جاده ها کشته نشوید و کسی را نکشید. اگر ماشین تان از نظر ایمنی ضعیف است ، بیشتر دقت کنید تا قربانی نشوید. اگر بدنه خودروی تان قدرتمندی دارد ، باز هم بیشتر مراقب باشید تا خدای ناکرده کسی را نکشید.مواظب خودتان و دیگران باشید.

یادتان باشد که وقتی سرعت خودرویی به بیش از 80 کیلومتر در ساعت رسید، هر تصادفی می تواند خطرناک باشد. به آهن و لاستیک اطمینان نکنید.
خودروهای جدید به لحاظ خوش ساخت بودنشان ، صدا و لرزش کمتری را به درون اتاق منتقل می کنند و همین ، باعث می شود راننده و سرنشینان خودرو ، سرعت برق آسای خودرو را احساس نکنند مگر در لحظه ای که خدای ناکرده ، تصادفی رخ بدهد. فریب سکوت و آرامش درون خودرو را نخورید. کافی است کنار جاده بایستید و ببینید خودروها با چه سرعت وحشتناکی از کنارتان می گذرند.

دوست داریم بعد از عید نیز با سلامتی کامل در کنار هم باشیم بی آن که عزیزی از بین ما رفته باشد.


arman بازدید : 125 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Fitness Bud00 Exercises11111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Fitness Buddy : 1700 Exercises یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای سیستم عامل اندروید می باشد . بدون شک رسیدن به اندام ایده آل یکی از آرزوهای شماست ! اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به اندام ایده آل خود برسید کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس دستورالعمل ها را انجام دهید . این برنامه شامل ۱۷۰۰ تمرین بوده که باید آن ها را مطابق با توانایی های خود انجام دهید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود رابط کاربری شیک ، وجود ۱۷۰۰ تمرین و در دسترس بودن دستورالعمل های حرفه ای اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

بهبود رابط کاربری


arman بازدید : 27 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

37010-600x436

گویا آی تی – با اینکه زیامی به زودی قصد دارد اولین تبلت خود را معرفی کند، اما شما از همین حالا می توانید نسخه تبلت رام اندروید معروف این شرکت یعنی MIUI را امتحان کنید. این رام برای مدل ۲۰۱۳ تبلت نکسوس ۷ به صورت نسخه بتا عرضه شده است. با توجه به آنچه زیامی می گوید، این نسخه را نباید فقط یک نسخه تبلتی از MIUI V5 بدانیم چون این رام یک « ساختمان کاملا جدید » دارد که محتوای آن – از جمله نرم افزارهای بومی، منوهای سیستم و انیمیشن های جدید – برای هر دو جهت صفحه نمایش تبلت بهینه شده است.

جالب اینکه Lei Jun مدیر کل شرکت زیامی گفته که شرکت های سازنده در صورتی که تمایل دارند که MIUI روی تبلت هایشان به صورت پیشفرض نصب شود می توانند با شرکت زیامی در ارتباط باشند، که در این صورت این برای یک سخت افزار ساخته نشده توسط زیامی اولین بار محسوب می شود که MIUI را به صورت پیشفرض روی خود داشته باشد. با این حال این موضوع باعث نمی شود که احتمال ندهیم زیامی در آینده ای نه چندان دور تبلت خودش را معرفی کند.

اگر شما هم مدل ۲۰۱۳ نکسوس ۷ دارید و دوست دارید MIUI را روی آن امتحان کنید به وبسایت MIUI بروید و فایل ۲۷۸ مگابایتی مربوطه را دانلود کنید.


arman بازدید : 90 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Into-the-Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مواظب باشید ، زیرا در دنیایی که انسان ها مرده اند قدم می گذارید . تنها شما هستید که زنده مانده اید ! اما برای چه مدت ؟ در بازی Into the Dead شما بایستی با استفاده از سلاح های خود مردگان را از بین برده و آرامش را به جهان بازگردانید . اگر می خواهید زنده بمانید باید زامبی ها را از بین ببرید . این تنها کاری است که می توانید برای زنده ماندن انجام دهید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک خیره کننده اچ دی ، وجود سلاح های قدرتمند و گیم پلی جذاب اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

ارتقا سلاح ها


arman بازدید : 36 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

40f6016c3fe9d3e9007b28c4501eb74f_XL

زومیت – اولین فبلت ایرانی موسوم به «سارینا» توسط شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده تبلت و موبایل دیمو راهی بازار شد. این فبلت ۶٫۴ اینچی مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعت و دوربین ۱۲ مگاپیکسل است.

پیش از این شاهد ارائه تبلت‌های دیمو در بازار کشور بودیم که عموما کیفیت پایین و قیمت ارزانی داشتند. دیمو مدتی است که وارد صنعت تلفن‌های هوشمند نیز شده و چندین مدل تلفن هوشمند را روانه بازار نموده است. جدیدترین محصول این کمپانی یک فبلت ۶٫۴ اینچی به نام سارینا است.

به گزارش روابط عمومی،‌ شرکت ارتباطات ایرانیان اروند اولین فبلت ایرانی موسوم به «سارینا» را با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز وارد بازار نموده است.





arman بازدید : 31 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند


arman بازدید : 64 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)



خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

arman بازدید : 234 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
    

sniper elite 1 دانلود بازی Sniper Elite Berlin 1945

Sniper Elite Berlin 1945 بازی شوتر و تاکتیکال سوم شخص با عناصر مخفی کاری ساخت کمپانی Rebellion Developments در سال ۲۰۰۵ است که امسال نیز قرار است نسخه جدید این بازی با عنوان Sniper Elite III منتشر شود ، داستان بازی مربوط به اواخر جنگ جهانی دوم میشود جایی که نیروهای آلمان و روسیه در شهری که بر اثر جنگ به ویرانه ای تبدیل شده رو در روی هم قرار گرفته اند ، شما هدایت بهترین تک تیرانداز OSS را برعهده دارید و به این جبهه فرستاده شده اید تا با تک تیراندازان آلمانی مقابله کنید و هدف نهایی شما بدست آوردن مواد مربوط به برنامه اتمی آلمانی ها است قبل از اینکه به دست روس ها بیافتد. در این بازی وقتی شما از تفنگ دوربین دار خود برای عملیات تک تیراندازی استفاده کنید نمای دوربین اول شخص و در ما بقی حالات از جمله حرکت و استفاده از سلاح های دیگر نمای بازی سوم شخص است. در این بازی علاوه بر تفنگ دوربین دار از دیگر سلاح های جنگ جهانی دوم از جمله سلاح کمری، مسلسل و سلاح های ضد تانک و … در ادامه شما میتوانید تصاویر و لینک دانلود بازی Sniper Elite Berlin 1945 را مشاهده کنید.


arman بازدید : 87 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Dead Hungry Diner 1 دانلود بازی کم حجم مدیریت رستوران Dead Hungry Diner

بازی کم حجم Dead Hungry Diner یک بازی سرگرم کننده و گام سریع با یک رویکرد تازه به مدیریت رستوران است.شما باید به گیب و گبی در مدیریت رستوارنشان کمک کنید همچنین در کشف اسرار روستا Ravenwood. در واقع شما در این بازی بازی از هیولا ها در رستوران خود پذیرایی کنید اما قبل از اینکه آنها بدون پرداخت مبلغ رستوران را ترک کنند باید به آنها رسیدگی کنید.همچنین شما میتوانید از فرانکی برای پایان دادن دعوا بین مشتریان کمک بگیرید. با استفاده از سحر و جادو خدمات کامل  به مشتریان خودبدهید در مدیریت غیر معمول ترین رستوران دیده شده تا کنون!


arman بازدید : 75 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

Eets 1 دانلود بازی Eets Munchies | کم حجم | معمایی

| دانلود بازی Eets Munchies |

Eets Munchies یک بازی زیبا در سبک معمایی و فکری برای تمام سنین است که باز سازی از عنوانی با همین اسم توسط Klei Entertainment است که برنده جوایزی در زمینه بازی های کامپیوتری شده بود ،بازی از انیمیشن های زیبا و چشم نوازی ساخته شده و موجودات مضحک و جالب ، شما در این بازی باید به یک موجود دوست داشتی که همیشه گرسنه است کمک کنید تا کیک های قرار داده شده در بازی را بخورد البته شما غیر مستقیم باید معما های بازی را برای بدست آوردن کیک ها حل کنید تا راه های  دسترسی به کیک ها را پیدا کنید . بازی Eets Munchies در ۵ جهان مختلف که هر کدام پازل ها و معماهای چالش برانگیزی را دارند جریان خواهد داشت همچنین شما میتوانید در این بازی معما های خود را طراحی کنید و برای حل کردن به دوستانتان بدهید یا بر عکس در این صورت این بازی هیچ وقت تکراری نمیشود که نکته بسار مثبتی برای یک بازی است.


arman بازدید : 57 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (1)
        

70246560813418808507 دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال شاهگوش


منتشر کننده ی فایل : گروه بهترین دانلود ها

موضوع : طنز

سال انتشار : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۶۴ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۵۱۴ Mb

کارگردان : داوود میرباقری

بازیگران : فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری و ….

خلاصه داستان قسمت ۱۴ : در قسمت ۱۴ ، درادامه قصه ماشین حاج طلایی ، خفته متوجه می شود که در شب حادثه ماشین دست داماد حاجی طلایی بوده از سوی دیگر زوزنی به خفته اطلاع می دهد که جلیل در شب حادثه به یک قاچاقچی مواد مخدر زده ، در نتیجه خفته زوزنی را به همراه آب پرور راهی بیمارستان می کند گلاب نیز وارد کلانتری شده و با خفته اتمام  حجت می کند که هیچ شکایتی از حاج طلایی ندارد و خفته نیز همچنان سراغ کیف زرگنده را از او میگیرد….

arman بازدید : 60 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

پیشاپیش فردا رسیدن سال 1393 مبارک

فرا رسیدن سال 93 رو به همه کاربران تبریک می گویم و آرزوی سالی همراه با شادی و سلامت را برای شما دارم .در ادامه مطلب،مطلبی برای نوروز برای شما کاربران فراهم کرده ایم که امیدوارم لذت ببرید.


arman بازدید : 27 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
    

دانلود فیلم ایرانی و بسیار زیبای نازنین تولید سال ۱۳۹۲

دانلود فیلم نازنین

خلاصه داستان :
منصور (امیر حسین آرمان) که برای کار کردن به تهران آمده تصادفا با نادر (پژمان بازغی ) و سامان ( مجید صالحی ) که در کار توزیع داروهای غیر قانونی هستند آشنا میشود و ناگهان خود را در دادگاه و به جرمی که مرتکب نشده است میبیند و …

بازیگران :

سحر قریشی ، پژمان بازغی ، امیرحسین آرمان ،مجید صالحی ،آتیلا پسیانی ، مصطفی طاری و …


    
arman بازدید : 48 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
    

دانلود فیلم ایرانی و بسیار زیبای دزدی که برای شام آمد تولید سال ۱۳۹۲

دانلود فیلم سینمایی دزدی که برای شام آمد

خلاصه داستان :
«دزدی که برای شام آمد» داستان فریدون با بازی ارژنگ امیرفضلی است که در محله به امانتداری شهره است. طبق روال هرسال، امسال نیز همسایه‌ها کلید‌های خانه‌شان را به او سپرده‌اند، اما ورود ناگهانی جمشید، برادر زن سابقه‌دار او با بازی نصراله رادش که قرار است تعطیلات را در خانه وی بگذراند، تمام معادلاتش را به هم می‌ریزد و …

بازیگران :

ارژنگ امیرفضلی، نصرا… رادش، زهرا اویسی، مرجان شکوفکی، اردشیر کاظمی، محمدرضا جهانگیرتاج ، غلامرضا میرزاصادقی ، مهری سادات آل آقا، محمدامین رحمتی و… به همراه هنرمندان خردسال علی جهانگیرتاج، رونیا حاجی یوسفی و کیمیا اطهری و …


arman بازدید : 115 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)

dirt 1 دانلود بازی Dirt 1 برای کامپیوتر

بازی Colin McRae Dirt ششمین عنوان از سری بازی های رالی Colin McRae است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، ساخت این بازی را Codemasters انجام داده و از گرافیک ، فیزیک و صداگذاری خوبی در مقایسه بازی نسخه های قبلی این سری برخوردار است . بازی در مد تک نفره از سه قسمت  Career, Championship, Rally World ساخته شده ، بخش کریر بازی از ۱۱ ردیف که هر کدام مسابقات و ویژگی های خود را دارند ساخته شده. در بازی ۱ Dirt تعداد ۴۶ ماشین قرار داده شده که شما میتوانید شخصی سازی های مورد نظر را هم بر روی آنها اعمال کنید ، بازی ۱ Dirt با کسب نمره میانگین ۸٫۵ تا ۹ از اکثر سایت های نقد و بررسی بازی محبوبیت خوبی در بین دوستداران بازی های رالی و ماشینی بدست آورد و انتشار نسخه های بعدی بازی هم تایید کننده این ادعا است در ادامه شما میتوانید لینک دانلود شماره اول بازی Dirt را مشاهده و دریافت کنید .


arman بازدید : 42 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
    

دانلود فیلم ایرانی و بسیار زیبای فرار از کمپ ۳ تولید سال ۱۳۹۲

 

دانلود فیلم جدید فرار از کمپ 3 با لینک مستقیم

خلاصه داستان :
در قسمت سوم و بعد از گذراندن فراز و نشیب های بسیار راه جدیدی را برای بازپروری معتادان پیدا می کند تا بلکه بتواند از این راه موفق شود اما و …

بازیگران :

حمید لولایی، نصرالله رادش، حسن صاحب ابرقانی، کیانوش گرامی، کامران فیوضات، کریم قربانی، بهزاد رحیم خانی، سمانه جلالی ، مجتبی طهمورث و …


arman بازدید : 109 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
    

I0Fbs دانلود بازی Cryostasis The Sleep of Reason

Cryostasis بازی اول شخص و در ژانر وحشت می باشد  که از  داستان خیلی خیلی خوبی   بهره    می برد  و محصول کمپانی ۵۰۵ games و ۱c company  می باشد .یک کشتی هسته ای به نام north wind  در  قطب جنوب گیر می کند  و شما که هدایت   Alexander nesterov بر عهده دارید و یک هواشناس در قطب جنوب هستید ماموریت دارید که وارد این کشتی شده  و یک جورای زمان را به عقب برگردونید تا از کشته شدن کاپیتان کشتی و همچنین غرق شدن کشتی جلوگیری کنید الکس ما دارای نیروی می باشد  که می توانه وارد گذشته شده و در گذشته دستکاری کند تا باعث جلوگیری از اتفافات شده و با دست زدن به جسد افراد می تواند موقعیت قبل از مرگ اونا رو بییند و دلیل مرگ اونا رو پیدا کند . میببینید که داستان بازی واقعا بی نظیر و جذاب می باشد  .


arman بازدید : 46 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Riptide GP2 دانلود بازی Riptide GP2   مسابقات جت اسکی برای PC

|دانلود بازی Riptide GP2 – مسابقات جت اسکی برای PC|

Riptide GP2 یک بازی موفق در زمینه مسابقات جت های آبی است که به شما امکان رقابت در مسابقات و آزمایش مهارت هایتان را در محیطی پویا و گرافیکی میدهد شماره یک و این شماره از بازی ابتدا برای سیستم عامل های موبایلی عرضه شد اما هم اکنون نسخه pc آن آماده شده و در دسترس شما قرار گرفته. بازی از چند قسمت مختلف ساخته شده اما بخش کریر (carreer) بازی که مهترین بخش آن است شامل تعداد زیادی آپگرید ، جوایز و شخصی سازی است که بسیار سرگرم کننده و عالی طراحی شده که در بیش از ۶۰ رویداد مختلف در زمینه هایی مانند حرکات نمایشی ، حذف رقیب و پیروز شدن در دور طلایی شما باید در آن با رقابت بپردازید در ضمن ۱۰ نوع جت اسکی مختلف هم در بازی وجود دارد که هر کدام قابلیت های مختلفی دارند و قابل شخصی سازی هم هستند ، یکی دیگر از ویژگی های خوب بازی امکان بازی دونفره با دوستانتان است که به صورت Split Screen یا تقسیم صفحه نمایش به دو نصف امکان پذیر است . در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی قرار دارد.


arman بازدید : 42 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود سریال شاهگوش قسمت ۱۳ با لینک مستقیم

shahgoosh13 دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال شاهگوش

نام سریال : شاهگوش

ژانر: کمدی / اجتماعی

تهیه کنندگان : سید محمد امامی ، مهران برومند

نویسنده و کارگردان : سید محمد داوود میرباقری

بازیگران : محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی و…

خلاصه داستان : سرخی بر خلاف میل باطنی به دستور خفته طی ماموریتی حاج طلایی را به کلانتری دعوت می کند، از سویی دیگر دکتر زوزنی با خفته در افتاده و ماجرای مصرف مواد مخدر در کلانتری ملت را بهانه ای برای انتقاد از سیستم نظارتی و امنیتی کلانتری کرده و خفته نیز درصدد پاکسازی کلانتری از پرسنل تا متهمین بر می آید…

    
arman بازدید : 66 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

year walk cover دانلود بازی Year Walk برای کامپیوتر

|دانلود بازی Year Walk برای کامپیوتر|

Year Walk یک بازی معمایی و ماجرایی با سبکی جدید است که توانسته نظر منتقدان و سایت های معتبر نقد و بررسی بازی های کامپیوتری را جلب کند ، بازی Year Walk در ابتدا برای سیستم عامل Ios و در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و نمره بسیار عالی ۹/۱۰ را از دو سایت Eurogamer و Edge دریافت کرد ، نسخه فعلی بازی که برای ویندوز منتشر شده شامل نقشه ها و مکان های جدید ، پازل های جدید و بروز رسانی های گرافیکی میشود. توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب قرار داده شده.

 


arman بازدید : 74 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

درصورت نارضایتی صاب اثر لینک دانلود حذف می شود

    

دانلود قسمت 9 و 10 سریال شوخی کردم

دانلود قسمت نهم و دهم سریال شوخی کردم

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری , مهران غفوریان , ماندانا سوری , سپند امیرسلیمانی , سحر ولدبیگی  , برزو ارجمند  ,  کمند امیرسلیمانی  , زهرا داوود نژاد  ,سحر ذکریا  ,نیما فلاح ,پرستو صالحی,ستاره پسیانی و …

خلاصه داستان: شوخی کردم نام جدیدترین سریال مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. سریال شوخی.کردم  بیش از ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند. این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند.


arman بازدید : 60 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

South Park The Stick of Truth 1 دانلود بازی نقش آفرینی South Park The Stick of Truth برای PC

|South Park The Stick of Truth|

South Park The Stick of Truth یک بازی نقش آفرینی یا role-playing است که بر پایه انیمیشن تلوزیونی South Park ساخته شده و کمپانی Obsidian Entertainment به همراه South Park Digital Studios ساهت بازی را برعهده داشته و Ubisoft بازی را منتشر کرده البته این بازی قرار بود در سال ۲۰۱۳ انتشار یابد ولی به دلیل تغییر شرکت ناشر قبلی (THQ) کمی تاخیر در انتشار بازی به وجود آمد.در هر صورت بازی South Park The Stick of Truth توانسته نمرات بسیار عالی را از سایت های معتبر و بازدیدکنندگان آن سایت ها بگیرد از جمله نمره ۹ از سایت IGN که به اعتبار این بازی می افزاید … به ادامه مطلب مراجعه کنید

arman بازدید : 53 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (1)

Tower Of Guns 1 دانلود بازی Tower of Guns برای Pc

Tower of Guns یک بازی شوتر اول شخص با یک گیم پلی سریع است که برای جذاب ماندن بازی از تعدادی عناصر تصادفی هم در گیم پلی آن استفاده شده از جمله دشمنان، قدرت ها ، غول های آخر که باعث میشود گیم پلی بازی تکراری نشود و برای مدت طولانی بتوانید بازی را انجام دهید ، از دیگر ویژگی های بازی آیتم های جدید قابل آنلاک و سلاح ها و مراحل جدید است که موجب میشود شما نتوانید از قبل انتظار چیزی را که اتفاق خواهد افتاد داشته باشید در ادامه تصاویر و لینک دانلود بازی Tower Of Guns قرار داده شده.


arman بازدید : 47 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
        

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.


arman بازدید : 87 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

    

Resident Evil 4 Ultimate HD Edition 1 دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition

| دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition |

| لینک دانلود نسخه فشرده به پست اضافه شد |

Resident Evil 4 ultimate HD edition نسخه بازی سازی شده و رسمی بازی Resident Evil 4 است ، تمرکز اصلی این نسخه روی بازسازی تکسچر ها و اجرای بازی روی ۶۰ فریم بر ثانیه است که بر جذابیت های این بازی می افزاید ، و سعی شده تا جای ممکن گرافیک بازی ارتقا داده شود و با مانیتور های عریض امروزی سازگاری کامل را داشته باشد تغییرات نسخه جدید در تصاوری که در ادامه قرار داشده شده قابل مشاهده است.یکی از مشکلات نسخه اولیه بازی کنترل ضعیف و مشکلات موس بود که در این نسخه کاملا بر طرف شده و بازی برای موس و کیبرد بهینه سازی شده است.   بقیه توضیحات در ادامه مطلب

arman بازدید : 71 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

    

Critical Damage 320x240 دانلود بازی کم حجم و شوتر Critical Damage

|دانلود بازی کم حجم و شوتر Critical Damage|

Critical Damage یک بازی کم حجم شوتر است که با توجه به حجم کم از ویژگی های خوب و جالب برخوردار است ؛ یک تهدید بزرگ در کمین  یک ایستگاه فضایی پژوهشی در مدار مشتری است و موجودات ناشناخته و خطرناک یکی پس از دیگری ظاهر میشوند و نیمی از نیرو های شما در این نبرئ از بین رفته اند شما باید با استفاده از امکانات موجود این تهدید را رفع کنید.در بازی Critical Damage دوازده نوع سلاح قدرتمند وجود دارد ، ۱۰ مکان متفاوت از نقط مختلف فضا،بیش از ۹۰ نوع از موجودات بیگانه و ۵ نوع روبات که شما باید آنها را کنترل نمایید.در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی موجود است

arman بازدید : 27 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Screenshots of the Carp fishing simulator for Android tablet, phone.

اگر به بازی های گرافیکی علاقه دارید اگر دوست دارید بازی ماهیگیری را تجربه کنید برای شما یک پیشنهاد جالب داریم این شما و این جدیدترین بازی در سبک بازی های ماهیگیری این بازی در سال 2014 میلادی طراحی و ساخته شده است و با کیفیتی سه بعدی 3 بعدی و بسیار بالا و در سبک بازی های شبیه سازی به شما تقدیم میشود شما میتوانید هم اکنون این بازی را از وبسایت ما با لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید و از آن نهایت لذت را ببرید امیدواریم از بازی های ما رضایت داشته باشید.


arman بازدید : 106 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
    

Ghost Rider 1 دانلود بازی Ghost Rider برای psp   شبح موتورسوار

Ghost Rider یک بازی سوم شخص در سبک اکشن و ماجرایی است که بر اساس فیلمی با همین عنوان برای سه کنسول psp , ps2 و gba منتشر شده , داستان بازی حول داستان فیلم جریان دارد و توسط دو نفر از نویسنگان مرول یعنی Garth Ennis and Jimmy Palmiotti نوشته شده است. گیم پلی بازی تلفیقی از  مبارزات و درگیری ها و حرکات موتور سیکلت است. از ویژگی های بازی میتوان به مبارزات سریع و حرکات کمبو در برابر دشمنان متعدد و استفاده از دو سلاح مخصوص Ghost Rider یعنی hellfire chain  و hellfire shotgun اشاره کرد و همچنین حرکات سرشار از آدرنالین با موتور و پرش و استفاده از زنجیر آتشین در مقابله با دشمنان . در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی قرار داده شده

    
arman بازدید : 98 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Helicopter Simulator SearchRescue 1 دانلود بازی شبیه ساز هلی کوپتر امداد Helicopter Simulator Search and Rescue

|دانلود بازی شبیه ساز هلی کوپتر امداد|

Helicopter Simulator Search and Rescue یک بازی شبیه ساز هلی کوپتر و امداد و نجات است ، شنا در این بازی نقش یک خلبان شرایط اضطراری را بر عهده دارید و باید مهارت های خود را در این زمینه بسنجید ، در این بازی ۴۰ ماموریت متفاوت در طول ۴۰۰ کیلومتر مربع از مناطق مختلف با شرایط جوی گوناگون در نظر گرفته شده که شما باید با استفاده از ۸ نوع گوناگون از هلی کوپتر ها که هر کدام ویژگی های خود را دارند این ماموریت ها را به انجام برسانید کارهایی که شما میکنید شامل مواردی مانند مبارزه با آتش سوزی جنگل ها، خرابی های ارتباطی، و انجام ماموریت های خطرناک جستجو و نجات… شما با بسیاری از بلایای طبیعی در طول ماموریت های خود مواجه خواهبد شد.نسخه ۲۰۱۴ بازی شامل یک ویژگی جدید با عنوان Sightseeing Mode که گشت و گذار آزادانه در محیط را به شما میدهد و بهبود موتور بازسازی که منجر به افزایش کیفیت گرافیکی و نور پردازی بازی شده.

arman بازدید : 36 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

    

Shadowrun Dragonfall 1 دانلود بازی Shadowrun Dragonfall

Shadowrun Dragonfall افزونه یا DLC جدید بازی Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب آنها ندارد ، بازی Shadowrun یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است . این نسخه از بازی شامل یک کمپین کامل است که بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی خواهد داشت همچنین شما در این بازی به یک شهر جدید پا میگذارید که از یک محیط گرافیکی زیبا و با کیفیت استفاده میکند در کنار آن شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی Shadowrun Dragonfall هدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها در ماموریت ها از آنها استفاده کنید.چند سلاح جدید هم به بازی اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

arman بازدید : 104 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
    

thief 1 دانلود نسخه کم حجم بازی Thief   شماره جدید بازی دزد برای PC

|دانلود نسخه کم حجم بازی Thief|

| آپدیت و DLC بازی به پست اضافه شد |

بازی Thief که به تازگی منتشر شده چهارمین شماره از سری بازی هایی به همین عنوان است که ۱۰ سال پس از آخرین شماره بازی هم اکنون منتشر شده ، سه شماره قبلی بازی به ترتیب شامل Thief: The Dark Project (1998), Thief II: The Metal Age (2000), Thief: Deadly Shadows (2004) میشوند که قبلا برای دانلود در دسترس کاربران سایت بازی فن قرار گرفته.سری بازی های Thief در سبک Stealth یا مخفی کاری قرار میگیرند ، شماره جدید بازی توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و Square Enix این بازی را منتشر کرده، شماره جدید بازی Thief را میتوان احیا کننده سری کلاسیک بازی به شمار آورد.در ادامه توضیحات بیشتر و تصاویر و لینک بازی قابل مشاهده است …


arman بازدید : 55 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
    

beat blasters iii logo دانلود بازی BeatBlasters III برای PC

BeatBlasters III یک بازی منحصر به فرد در سبک پلتفرمر است که با در هم آمیخت ریتم با یک جهان زیبا و چشم نواز در کنار شخصیت ها و مکان های جالب و شگفت انگیز توانسته گیم پلی جذابی را به وجود بیاورد.شما در بازی BeatBlasters هدایت Joey یا Gina را بر عهده دارید ، دو بچه دوست داشتی با سه قدرت شگفت انگیز که از موسیقی برگرفته شده (قدرت حمله، سپر، و یک جفت کفش موشکی با قابلیت پرواز کردن) باید به توسط آن ساکنان شهر Accapella را از دست شخصیت بد و بی رحم بازی که از موزیک تنفر دارد نجات دهد و ساکنان این شهر را به عدالت و آزادی در گوش دادن به موزیک دلخواه خود برساند.از ویژگی های مثبت این بازی میتوان به حجم کم و گرافیک بسیاز زیبا و پویا محیط اطراف بازی اشاره کرد ، در ادامه لینک دانلود بازی و تصاویر آن موجود است.

    
arman بازدید : 48 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
    

idpw دانلود بازی 2وBroken Sword 5 The Serpents Curse Episode 1

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 1 یک بازی ماجراجویی یا Adventure است و پنجمین عنوان از سری Broken Sword محسوب میشود که توسط Revolution Software که برنده جوایر متعددی در زمینه ساخت بازی است ساخته و منتشر شده،شما هدایت George Stobbart که یک فرد دلیر و بی باک است و یک روزنامه نگار فرانسوی به اسم Nico Collard را بر عهده خواهید داشت و باید به دنبال یک سری نقاشی دزدیده شده بگردید و با یک توطئه مرگبار مقابله کنید، تنها ابزار شما در این راه منطق ،صداقت و شوخ طبعی است.این بازی قرار است در ۲ قسمت منتشر شود.Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 دومین قسمت از شماره فعلی بازی معروف Broken Sword است یک سرقت یک قاتل و آغاز یک داستان حماسی دیگر، در یک ماجراجویی جدید به سبک بازی Broken Sword


arman بازدید : 36 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (2)

دانلود سریال شاهگوش قسمت ۱۲ با لینک مستقیم

shh11 دانلود قسمت 12 شاهگوش

.

نام سریال : شاهگوش

ژانر: کمدی / اجتماعی

تهیه کنندگان : سید محمد امامی ، مهران برومند

نویسنده و کارگردان : سید محمد داوود میرباقری

بازیگران : محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی و…

خلاصه داستان : :سرخی بر خلاف میل باطنی به دستور خفته طی ماموریتی حاج طلایی را به کلانتری دعوت می کند، از سویی دیگر دکتر زوزنی با خفته در افتاده و ماجرای مصرف مواد مخدر در کلانتری ملت را بهانه ای برای انتقاد از سیستم نظارتی و امنیتی کلانتری کرده و خفته نیز درصدد پاکسازی کلانتری از پرسنل تا متهمین بر می آید…

—.


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر از جه مطالبی استفاده می کنید؟
    امار گیر حرفه ای
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 566
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 758
  • بازدید ماه : 825
  • بازدید سال : 2,389
  • بازدید کلی : 52,142
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه