loading...
بهترین دانلود ها
PORFESOR بازدید : 69 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار جالب تبدیل موبایل به موس کامپیوتر

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلودنرم افزار جدید و کاربردی گوشی موبایل اندرویدی خودتان را به موس بی سیم برای کامپیوتر خود تبدیل کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
WiFi Mouse نرم افزار کامل و مدرن برای تبدیل گوشی اندروید شما به موس بی سیم است.این نرم افزار با امکانات بسیار کاملی که دارد می تواند نیاز شما را به یک موس سیار و جیبی بر طرف کند.کافی است تا نرم افزار را دانلود و نصب کنید تا با تنظیمات جالب ان آشنا شوید.این برنامه از نسخه های مختلف ویندوز و سیستم عامل مک پشتیبانی می کند.

ویژگی های نرم افزار WiFi Mouse :
* اسکرول وسط ماوس را فشار دهید
* ورودی صفحه کلید از راه دور
* ورودی گفتار به نوشتار برای همه زبان ها
* ماوس و صفحه کلید روی صفحه نمایش
* کنترلر اکسپلورر (فقط)
* سازگار با ایکس پی / ویندوز ویستا / ویندوز ۷/Windows 8/Mac OSX / لینوکس

PORFESOR بازدید : 47 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود برنامه اندروید Smart tools v1.5.4
نرم افزار Smart tools v1.5.4

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Smart tools v1.5.4  نام یکی از پر کاربدرترین نرم افزار های موجود اندروید میباشد که خود به تنهایی ۵ عملکرد مفید و کاربردی را دارا میباشد که آنها را به ترتیب برای شما ذکر میکنیم. مجموعه ۱: طول، زاویه، شیب، سطح، موضوع ها – نرم افزار های هوشمند حاکم
مجموعه ۲: از راه دور، ارتفاع، عرض، مساحت – نرم افزار اندازه گیری هوشمند
مجموعه ۳: قطب نما، فلزیاب، GPS – قطب نمای هوشمند حرفه ای
تنظیم: ۴ متر سطح صدا، نوسان سنج – صوت سنج حرفه ای
مجموعه ۵: چراغ قوه، نور ذره بین – هوشمند نرم افزار
این تنها ویژگی های این نرم افزار در این نسخه میباشد و در نسخه های آینده این نرم افزار شاهد تغییرات و افزوده شن ابزار های کاربردی لازم باشید .

PORFESOR بازدید : 101 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی رایگان بمب گذاری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به یک بمب گذار حرفه ای تبدیل شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

در این بازی باید با قرار دادن بمب ها از برج های خود محافظت کنید و با قرار دادن و همان ها در مسیر های مختلف دشمن را از پای دراورید تا بتوانید قلعه های زیادی به دست آورید و برج ها دشمنان را نابود کنید. در طول مسیر کتیبه ها به شما راه نمایی های زیادی می کنند .این بازی در مسیر های گوناگون طراحی شده است و شما میتوانید از این بازی لذت فراوان ببرید.

ویژگی های بازی Towers of Chaos:
- دارای ۲۰ سطوح  مختلف همراه موسیقی متن جذاب
- ۱۵ کتیبه جادویی برای ارتقاء برج های خود
- ۱۰ کتیبه پنهان
- ۴ برج مختلف با توانایی های سحر و جادو
- ۳ سلاح های مرگبار ویژه
- ۳ سطح دشواری
- دعوت دوستان و دریافت پاداش

arman بازدید : 51 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)


    

[تصویر:  RIPD-The-Game.jpg]

عنوان یک بازی سوم شخص اکشن است که بر اساس فیلمی با همین اسم ساخته شده است. داستان بازی درمورد پلیسی می باشد که به قتل می رسد و پس از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده می پیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد است که قاتل خود را که یک فرد زنده است بیابد. شرکت سازنده بازی یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان، سلاح ها، افکت ها و بخش های طنز فیلم، در بازی نیز وجود داشته باشند


PORFESOR بازدید : 31 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار پوسته جدید برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 با دانلود KitKat 4.4 Theme می توانید با استفاده ساده از این نرم افزار در اندروید تحولی زیبا ایجاد کنید و از اندروید خودتون بیشتر لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته ی فوق العاده زیبا و پر طرفدار آندروید ۴٫۴ کیت کت را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

تجربه ی ظاهر جدید سیستم عامل شرکت گوگل در دستگاه های قدیمی تر و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای لانچر در آندروید مارکت ! این پوسته الهام گرفته شده از آندروید ۴٫۴ کیت کت و بر پایه ی ظاهر این سیستم عامل در دستگاه نکسوس ۵ گوگل است. پوسته ی آخرین نسخه از سیستم عامل نرم افزاری شرکت گوگل یعنی آندروید ۴٫۴ را در دستگاه های خود تجربه کنید ، البته با شباهت کامل تمامی والپیپرها ، آیکون ها ، فولدرها و… ! از جمله لانچرهای پشتیبانی شونده می توان به Nova Launcher, Smart Launcher, Apex Launcher, TSF Shell, Next Launcher 3D, GO Launcher EX, ADW Launcher, ADWLauncher EX, Holo Launcher, SS Launcher, Atom Launcher و… اشاره کرد. این پوسته در مجموع دارای بیش از ۶۰۰ آیکون از پیش طراحی شده متناسب با ظاهر جدید آندروید ۴٫۴ و متناسب با گوگل نکسوس ۵ است ، سیستم والپیپرهای هوشمند جهت مدیریت والپیپرهای دستگاه با مجموع بیش از ۱۸۰ عدد والپیپر جدید و فوق العاده زیبا و بی نظیر ! امیدواریم لذت ببرید.

PORFESOR بازدید : 53 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار بک اپ اس ام اس ها

نرم افزار های اس ام اس اندروید

 آیا شما هم پیامک هایی دارید که برایتان اهمیت فراوانی دارند و می خواهید با دانلود نرم افزار مفید همیشه از ان ها بک اپ داشته باشید؟ آیا همیشه از حذف شدن آنان هراس دارید؟ ما راه حل مناسبی برایتان در نظر گرفته ایم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری قدرتمند در زمینه پشتیبان گیری ساده از پیامک ها آشنا سازیم. این نرم افزار قادر است از پیامک های شما در قالب فایل های XML نسخه های پشتیبان تهیه کند. آیا نگران هستید که پیامک های شما قبل از بک آپ گیری به صورت تصادفی حذف شوند؟ SMS Backup & Restore Pro یک نرم افزار قابل برنامه ریزی برای پشتیبان گیری دز مان های تعیین شده است ، بنابراین دیگر هیچ نیازی به انجام بک آپ های دستی نیست ! متناسب با نسخه ی آندروید دستگاه شما ، می توانید بک آپ ها را به سایر دستگاه های خود نیز منتقل کنید ، لازم به ذکر است که شما حتی می توانید تنها از گفتوگوهای مورد نظر خود بک آپ گیری نمایید ، جهت امنیت بیشتر می توانید به صورت مستقیم ، بک آپ آماده شده را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید. علاوه بر این ها ، قادر هستید بک آپ ها را در فضاهای ابری نظیر Dropbox & Google Drive نیز آپلود کنید. امیدواریم مفید واقع گردد.

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر از جه مطالبی استفاده می کنید؟
    امار گیر حرفه ای
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 2,362
  • بازدید سال : 3,926
  • بازدید کلی : 53,679
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه