loading...
بهترین دانلود ها
arman بازدید : 661 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

The Settlers Heritage of Kings 1 دانلود بازی The Settlers Heritage of Kings

The Settlers Heritage of Kings که به صورت غیررسمی به عنوان مهاجران The Settlers Vهم شناخته میشود بازی سبک real-time strategy است که برای ویندوز توسط Blue Byte Software توسعه یافته و یوبی سافت در سال ۲۰۰۵ این بازی را منتشر کرده. این عنوان قسمت پنجم سری Settlers است ، بازی مهاجران: میراث پادشاهان بیان کننده داستان شاهزاده جوان داریو است که کنترل میخواهد کنترل تاج و تخت پدر مرده خود را از Mordred شرور دوباره پس بگیرد.تقسیم پادشاهی به استان های مستقل بعد از مرگ پادشاه وظیفه او را دشوارتر ساخت ، بنابراین باید داریو و دوستان وی سرزمین های خود را به حالت متحد سابق و قبل از تسلط نیرو های Mordred در بیاورند. بازی The Settlers Heritage of Kings در الگوی معمولی که شماره های قبلی سری Settlers از آن استفاده میکردند تغییراتی ایجاد کرده، در حالی که مفهوم اساسی سبک real-time strategy و مدیریت منابع دستمخورده مانده ولی بسیاری از ویژگی های گیم پلی آن تغییر کرده است  نیز اولین بازی مهاجران با گرافیک ۳D است.


arman بازدید : 101 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Deus Ex The Fall 1 دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC | شماره جدید Deus Ex


Deus Ex The Fall شماره جدیدبازی Deus Ex The Fall در سال ۲۰۲۷ اتفاق می افتد – یک دوران طلایی برای علم، تکنولوژی و تقویت انسان، اما در کنار آن زمان تقسیمات اجتماعی بزرگ و توطئه های جهانی. شرکت های قدرتمند کنترل کارها را از دولت مصادره کرده و دستور تامین دارو موردنیاز برای زنده ماندن انسان های تکامل یافته را میدهند. در این هرج و مرج بن ساکسون مامور سابق SAS که تحت تقویت جسمی قرارگرفته برای کشف حقیقت در پشت توطئه داروها از جان گذشته  است. او اکنون مورد خیانت فرمانده نظامی خود قرار گرفته و نه تنها جان خود بلکه جان تمام انسان های augmented یا تکامل یافته را در خطر میبیند …
arman بازدید : 96 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

عید نوروز در راه است و خیلی از شما بینندگان سایت بهترین دانلود ها ممکن است قصد مسافرت با خودروی خود را در عید نوروز داشته باشید.

ما خوشحال میشویم وقتی شما به سلامت از سفر برگردید.

اشتباهاتی در رانندگی :

اگر فکر میکنید خودروی گران قیمت شما در برابر تمامی تصادفات شما را سالم نگه خواهد داشت در اشتباه بزرگی هستید.

اگر فکر میکنید فقط رانندگی شما مهم است در اشتباه بزرگی هستید زیرا ممکن است رانندگان اطراف شما حرفه نباشند .

اگر به خودروی خود خیلی مطمئن هستید در اشتباه بزرگی هستید .

اگر فکر میکنید شما هیچ وقت پشت فرمان خوابتان نخواهد رفت در اشتباه بزرگی هستید .

اگر فکر میکنید با سرعت رفتن زود تر خواهید رسید باز هم در اشتباه هستید!

با رعایت قانون مسافرت خود را شیرین کنید.

عید نوروز که می رسد، در کنار تمام شادی ها و شادکامی ها ، "فصل خون" نیز در جاده ها رقم می خورد. طبق آمار بیش از 6 درصد کل تصادفات رانندگی در سال ، فقط در ایام نوروز رخ می دهد.

خیلی از کسانی که در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده اند و اینک در آستانه نوروز 93 در گورستان آرمیده و به قول پروین اعتصامی "سائل فاتحه و یاسین" اند ، وقتی خبرهای مربوط به تصادفات را می خواندند یا تصاویرش را می دیدند، هرگز گمان نمی کردند که روزی خودشان در سانحه رانندگی وحشتناکی کشته شوند و تبدیل به یکی از اعداد در آمارهای تصادفات شوند.

دیدن عکس های حوادث رانندگی که رنج و مرگ مردمان را به تصویر می کشد ، به ویژه در ایام منتهی به جشن نوروز ، هرگز خوشایند نیست. اما اگر تلنگری باشد بر فرد فرد ما که بیشتر احتیاط کنیم و باعث شود که دچار سانحه نشویم ، کشته نشویم و نکشیم ، حتماً مفید است.

مواظب باشید امسال در جاده ها کشته نشوید و کسی را نکشید. اگر ماشین تان از نظر ایمنی ضعیف است ، بیشتر دقت کنید تا قربانی نشوید. اگر بدنه خودروی تان قدرتمندی دارد ، باز هم بیشتر مراقب باشید تا خدای ناکرده کسی را نکشید.مواظب خودتان و دیگران باشید.

یادتان باشد که وقتی سرعت خودرویی به بیش از 80 کیلومتر در ساعت رسید، هر تصادفی می تواند خطرناک باشد. به آهن و لاستیک اطمینان نکنید.
خودروهای جدید به لحاظ خوش ساخت بودنشان ، صدا و لرزش کمتری را به درون اتاق منتقل می کنند و همین ، باعث می شود راننده و سرنشینان خودرو ، سرعت برق آسای خودرو را احساس نکنند مگر در لحظه ای که خدای ناکرده ، تصادفی رخ بدهد. فریب سکوت و آرامش درون خودرو را نخورید. کافی است کنار جاده بایستید و ببینید خودروها با چه سرعت وحشتناکی از کنارتان می گذرند.

دوست داریم بعد از عید نیز با سلامتی کامل در کنار هم باشیم بی آن که عزیزی از بین ما رفته باشد.


arman بازدید : 125 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Fitness Bud00 Exercises11111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Fitness Buddy : 1700 Exercises یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای سیستم عامل اندروید می باشد . بدون شک رسیدن به اندام ایده آل یکی از آرزوهای شماست ! اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به اندام ایده آل خود برسید کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس دستورالعمل ها را انجام دهید . این برنامه شامل ۱۷۰۰ تمرین بوده که باید آن ها را مطابق با توانایی های خود انجام دهید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود رابط کاربری شیک ، وجود ۱۷۰۰ تمرین و در دسترس بودن دستورالعمل های حرفه ای اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

بهبود رابط کاربری


arman بازدید : 27 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

37010-600x436

گویا آی تی – با اینکه زیامی به زودی قصد دارد اولین تبلت خود را معرفی کند، اما شما از همین حالا می توانید نسخه تبلت رام اندروید معروف این شرکت یعنی MIUI را امتحان کنید. این رام برای مدل ۲۰۱۳ تبلت نکسوس ۷ به صورت نسخه بتا عرضه شده است. با توجه به آنچه زیامی می گوید، این نسخه را نباید فقط یک نسخه تبلتی از MIUI V5 بدانیم چون این رام یک « ساختمان کاملا جدید » دارد که محتوای آن – از جمله نرم افزارهای بومی، منوهای سیستم و انیمیشن های جدید – برای هر دو جهت صفحه نمایش تبلت بهینه شده است.

جالب اینکه Lei Jun مدیر کل شرکت زیامی گفته که شرکت های سازنده در صورتی که تمایل دارند که MIUI روی تبلت هایشان به صورت پیشفرض نصب شود می توانند با شرکت زیامی در ارتباط باشند، که در این صورت این برای یک سخت افزار ساخته نشده توسط زیامی اولین بار محسوب می شود که MIUI را به صورت پیشفرض روی خود داشته باشد. با این حال این موضوع باعث نمی شود که احتمال ندهیم زیامی در آینده ای نه چندان دور تبلت خودش را معرفی کند.

اگر شما هم مدل ۲۰۱۳ نکسوس ۷ دارید و دوست دارید MIUI را روی آن امتحان کنید به وبسایت MIUI بروید و فایل ۲۷۸ مگابایتی مربوطه را دانلود کنید.


arman بازدید : 90 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Into-the-Dead

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مواظب باشید ، زیرا در دنیایی که انسان ها مرده اند قدم می گذارید . تنها شما هستید که زنده مانده اید ! اما برای چه مدت ؟ در بازی Into the Dead شما بایستی با استفاده از سلاح های خود مردگان را از بین برده و آرامش را به جهان بازگردانید . اگر می خواهید زنده بمانید باید زامبی ها را از بین ببرید . این تنها کاری است که می توانید برای زنده ماندن انجام دهید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک خیره کننده اچ دی ، وجود سلاح های قدرتمند و گیم پلی جذاب اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

ارتقا سلاح ها


تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر از جه مطالبی استفاده می کنید؟
    امار گیر حرفه ای
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 566
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 738
  • بازدید ماه : 805
  • بازدید سال : 2,369
  • بازدید کلی : 52,122
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه